Заявки стосуються часткової відсутності опалення у квартирах містян

Контакт-центр 15-80 КП «Центр управління інформаційними технологіями» допомагає запорожцям вирішувати проблеми, що виникають у їхніх будинках. Заявки містян приймають у цілодобовому режимі та передають їх у відповідні служби для вирішення проблем.

Ми повідомляли, що з 1 по 12 листопада контакт-центр КП «ЦУІТ» прийняв понад 5800 звернень щодо проблем з опаленням. Зараз, коли старт опалювального сезону вже пройдено та налагоджено подачу теплоносія, заявок поменшало.

За добу оператори приймають близько 250 звернень запоріжців щодо часткової відсутності опалення (в одній із кімнат або у ванній, наприклад). Інформація передається управителям, які проводять додаткове розповсюдження внутрішньобудинкових систем, – розповіли у контакт-центрі.

Роботи проводяться оперативно, виконано понад 80% заявок.