Контакт-центр 15-80 КП «ЦУІТ» продовжує приймати звернення містян. У цілодобовому режимі працюють оператори, які допомагають містянам вирішувати різні проблеми.

Як і раніше, більшість звернень стосується сфери ЖКГ – проблеми з комунікаціями та мережами, покрівлями, ліфтами та питання благоустрою. Звернення приймаються та передаються у роботу виконавцю (відповідній службі або підприємству).

Система роботи контакт-центр 15-80 унікальна для України. Бо звернення запоріжців знаходяться на повному контролі аж до остаточного завершення робіт. Фахівець не закриє заявку, поки не отримає від заявника підтвердження, що роботи виконані та проблема вирішена.

Весь перебіг робіт та звітів виконавців повністю прозорий. Якщо проблема масштабна, то люди отримують інформацію щодо її поступового вирішення (наприклад, якщо на ремонт покрівлі та інші роботи необхідно додаткове виділення коштів з бюджету міста, яке проводиться через сесію міськради).

Запоріжці дякують контакт-центру 15-80 за оперативну та чітку роботу. Так, протягом травня прийняли 50 подяк від людей, які не полінувалися передзвонити операторам та подякувати за допомогу.

Також зараз оператори приймають звернення на гарячу телефонну лінію щодо питань переселенців. Підказують, де отримати гуманітарну допомогу, як оформити документи, а також допомагають мешканцям інших міст розшукати своїх рідних, які могли евакуюватися до Запоріжжя.

____

Посилання на наш Телеграм-канал