Сучасне, прогресивне та надійне – саме так можна охарактеризувати комунальне підприємство «Запорізьке міське інвестиційне агентство»

Близько 20 років на рекламному ринку, охоплення аудиторії по всьому місту та сотні задоволених клієнтів, до яких за допомогою реклами приходять та звертаються люди. А завдяки зусиллям трудового колективу та ініціативам і внеску нового директора Сергія Ільченка підприємству надано нового поштовху в розвитку: проводиться оновлення зовнішніх елементів і внутрішнього напов­нен­ня компанії, що завжди готова до нових замовлень.

Клієнтоорієновність та комфорт громадян – понад усе

КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство» на ринку зовнішньої реклами міста – починаючи з 2001 р. Проте цього року з приходом нового директора – депутата Запорізької міської ради фракції «Партія Володимира Буряка «Єднання» Сергія Ільченка – компанія зазнала значного позитивного розвитку.изображение_viber_2021-11-10_12-34-05-915

Сам Сергій Ільченко заступив на посаду в квітні 2021 року. За дорученням міського голови Володимира Буряка він разом з високопрофесійним та злагодженим колективом почав втілювати як власні ідеї, так і ініціативи працівників у напрямку розвитку підприємства. Як каже сам директор КП: «Тепер ми не чекаємо на клієнтів, а, навпаки, самі йдемо до них».
Підприємство і на сьогодні відчуває значну підтримку міської влади, особливо від заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олексія Нікіфорова. Влада міста, розуміючи необхідність розвитку підприємства на користь власника – територіальної громади – підтримала низку перспективних проєктів.

Нагадаємо, для реалізації проєктів у власності та користуванні комунального підприємства знаходяться понад 600 різноформатних площин, серед яких – білборди та сітілайти.
– До того ж колектив КП взяв напрям оновлення, гідного 21 століття, і йде в ногу з часом, тому по місту все більше встановлюється LED-екранів. На них ми маємо змогу через спеціальну програму транслювати одразу 12 реклам одна за одною. Це сучасніше, простіше у виконанні та потребує менше часових витрат. Для замовників куди більше плюсів – в рази більшає потенційних клієнтів?, динаміка в рекламі до 90% ефективніше привертає увагу?, а режим їхньої роботи 24/7, – розповів заступник директора, начальник департаменту з виробничих питань та розвитку підприємства КП «ЗМІА» Сергій Батаєв.

Мережа рекламоносіїв підприємства є найбільшою у місті, конструкції розташовані у всіх районах, на основних магістралях, перехрестях, біля торговельних центрів, супермаркетів, вокзалів, у місцях найбільшого скупчення людей – потенційних споживачів. Всі рекламні конструкції розміщують в місцях інтенсивного руху транспорту і потоку пішоходів. Саме тому аудиторія рекламних щитів і площин дійсно величезна. В ці ковідні часи КП «ЗМІА» знаходиться у постійному пошуку потенційних клієнтів, впроваджується гнучка система акцій, знижок, і це, разом з високоякісним сервісом, приваблює як місцеві підприємства, так і всеукраїнського рівня.

– До нас звертаються великі та маленькі підприємства, різні агентства, заклади й установи. Деякі з них рекламують свою продукцію на наших об’єктах багато років поспіль, з самого їхнього відкриття. Нам приємно, що обирають саме «ЗМІА», адже бачать реальний результат та гарну роботу. Загалом, на виконання робіт з розміщення реклами ми беремо 3 дні. Проте бувають випадки, коли до нас звертаються ввечері, а зранку, умовно кажучи, все повинно вже бути розміщено, наприклад, якісь привітання тощо, і ми за них беремося, – поділився Сергій Батаєв.

За словами заступника директора КП «ЗМІА», є багато переваг рекламних конструкцій зовнішньої реклами. Головне – це помітність і легкість сприйняття. Великі борди видно здалеку, мінливі зображення призматронів привертають додаткову увагу, а сітілайти розташовані на рівні очей дорослої людини і підсвічують рекламу зсередини. Можна вибрати практично будь-який район або вулицю. Завдяки цьому клієнти-замовники мають змогу легко направити покупців в найближчі точки продажів. Ба більше, така реклама охоплює велику цільову аудиторію – всі люди, що проживають в околицях розміщення рекламної конструкції, а також пасажири міського транспорту, які щодня проїжджають повз.

– Проте, коли до нас звертаються із замовленням, ми не тільки піклуємося про замовників та якість виконання робіт, а й про аудиторію, для якої інформація розміщується. Наприклад, ми дивимося, щоб реклама не відволікала водіїв від дороги, чи якщо це LED-екрани, то на них ми не вмикаємо звук, адже він може заважати як перехожим, так і мешканцям будинків, які знаходяться поруч. Через такі сучасні рішення КП «ЗМІА» не тільки зменшує навантаження на міське середовище, а й робить рекламу ефективною та цікавою, – зазначив заступник директора КП «ЗМІА» Сергій Батаєв.

Цікаво!

Зовнішня реклама буде ефективною для:

  • виведення нової торгової марки на ринок
  • ознайомлення аудиторії з новим товаром або послугою
  • просування акцій, «гарячих» пропозицій і локальних рекламних кампаній
  • підтримки лояльності і симпатій до вже існуючого бренду
  • збільшення продажів і частки ринку.

Тонкощі роботи підприємства

У КП «ЗМІА» є власна сервісна служба, яка забезпечена усім спецінструментом та обладнанням, а також 10-ма авто, в т. ч. 3-ма автогідропідіймачами. Безперечною гордістю підприємства є колектив. Висококласні спеціалісти, які пройшли всі необхідні навчання з робіт із підвищеною небезпекою, зокрема, роботах на висоті.

Новий поштовх у роботі КП стався навесні цього року, коли на підприємстві змінився керівник, ним став Сергій Ільченко. Тож, будучи сучасною та прогресивною людиною, він запровадив низку змін в напрямку підвищення ефективності діяльності КП та комфорту в роботі працівників.

– Ми турбуємося про наш колектив. На підприємстві підвищився рівень та, найголовніше, виконання зобов’язань з соціальних пільг і гарантій для працівників. Було впроваджено й прогресивні методи стимулювання ефективності праці та її оплати. Для комфорту роботи було приведено в належний стан приміщення комунального підприємства та відремонтовано усю техніку та транспортні засоби, які завдяки фінансовим вкладенням отримали друге життя, – наголосив директор КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство» Сергій Ільченко.

Кошти, які надходять від розміщення реклами замовників, підприємство спрямовує не тільки на свій особистий розвиток та сплату податків, дивідендів власнику – територіальній громаді – а й на міську інфраструктуру: підсвічування архітектурних елементів (башти), фонтанів, на розвиток стадіону, квіткового павільйону, ландшафтних парків. Саме розвиток міської інфраструктури є тим самим інвестиційним напрямком діяльності КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство».

Дуже важливою є соціальна складова діяльності. Так, комунальне підприємство розміщує соціальну рекламу, яка пропагує важливі для суспільства теми: безпека руху, протидія надзвичайним ситуаціям, підвищення почуття патріотизму. Особливо актуальною є соціальна інформація задля протидії поширенню коронавірусної інфекції та ін.поклейка ковид 2

Як розповів директор комунального підприємства, на сьогодні вже є великі плани на майбутнє. Серед них – подальша модернізація рекламних конструкцій відповідно до сучасних європейських тенденцій, ребрендинг підприємства та розробка фірмового стилю та символіки, запуск зручного власного сайту з діяльності підприємства та продажу рекламних площин.

КП «ЗМІА» запрошує до співпраці. Звернутися можна:

  • за адресою – вул. Волгоградська, 31;
  • електронною поштою – kp-zmia@i.ua;
  • або телефонами – (061) 239-70-08; 239-71-96; (067) 610-08-63.

Читайте також: Що треба знати містянам про комунальний транспорт Запоріжжя