Співробітникам муніципальної служби 15-80 відпочивати не доводиться. Статистика звернень за грудень 2021 року, яку оприлюднено на сайті служби, свідчить, що найбільше число звернень за останній місяць прийшлось на передсвяткові дні. Так 28.12.2021 року запоріжці звернулись до Муніципального контакт-центру 866 разів, наступного дня – 824.

Загалом дні, коли зафіксовано менше 300 викликів за добу, останнім місяцем майже не траплялись.

Левова частка скарг надходить щодо стану інженерних мереж, таких за останній місяць 7600. На другому місці – несправності електромереж. Далі йдуть, за статистикою, проблеми водопровідних мереж, прибудинкового благоустрою, ліфтового господарства й т. ін. Є також цікава категорія – подяки, на рахунку за останній місяць – 166 таких звернень.