Вже понад рік на вулицях Запоріжжя у посиленому режимі продовжують проводити щоденні рейди інспектори з паркування
Їхнє основне завдання – виявляти порушників та боротися з водіями, яким все одно на встановлені правила дорожнього руху та безпеку навколишніх. Цими вихідними, 17-18 липня, працівники Управління безпеки та якості міста департаменту правового забезпечення Запорізької міськради провели черговий рейд разом з представниками Патрульної поліції. Загалом було винесено майже 100 повідомлень.
Бул. Шевченка завжди людний, особливо ввечері та на вихідних. Зазвичай, тут багато й тих, хто приїжджає на авто, щоправда, далеко не всі паркуються за правилами. Тому на цій ділянці інспектори Управління безпеки і якості міста департаменту правового забезпечення Запорізької міськради проводять постійні рейди з виявлення порушників. І робота дає результати. Так, цього разу протягом всього чергування інспекторів та патруля вздовж тротуарів бул. Шевченка порушників не виявили взагалі. За словами спеціалістів – тротуар був вільний, як це й передбачено, саме для пішоходів та запоріжців, що відпочивають.
Чого не можна сказати про інше, не менш популярне місце серед запоріжців – Центральний ринок. А все тому, що припаркувати авто на ринку – це неабияка проблема для водіїв. Адже не всі хочуть лишати авто на платній стоянці або ставати за кілька кварталів від ринку. Тому, деякі водії, порушуючи правила дорожнього руху, паркуються у невстановлених місцях і створюють реальну небезпеку для інших учасників дорожнього руху. Так, штрафи отримали власники автівок, які були припарковані безпосередньо на перехрестях, пішохідних переходах. Знайшлося навіть кілька горе-водіїв, які лишили свої авто прямо на трамвайній колії. Інспектори зазначили, що більшість порушників раніше вже притягалися до відповідальності за порушення правил паркування.
– Звертаємо увагу, що на ринках інспектори працюють для безпеки як водіїв, так і пішоходів. Інспектор не накладатиме штраф за паркування на відстані 8-9 м від перехрестя або переходу, бо місця дійсно мало, а на око важко визначити відстань. Але за паркування саме на переході, або в 5 м від перехрестя – це безперечно штраф, – пояснив заступник директора департаменту правового забезпечення Запорізької міської ради Віктор Низовцев.
Загалом протягом вихідних інспектори винесли понад 80 повідомлень та постанов про порушення правил дорожнього руху. Якщо упродовж 10 днів після фіксації штрафу сплатити 50% від суми, порушення вважатиметься погашеним. Як кажуть інспектори – у більшості випадків водії з розумінням ставляться до фіксації порушення ними правил паркування.
В Управлінні розповіли, що за останні пів року порушники правил паркування за рахунок штрафів сплатили у міський бюджет 1 млн 720 тис. грн. Загалом за останні 6 місяців роботи інспектори з паркування видали понад 6260 повідомлень та постанов на загальну суму 3,4 млн грн. Майже 90% порушників сплатили свій штраф: частина – добровільно, зі знижкою 50%, частина – примусово у подвійному розмірі через виконавчу службу.
Хто відповідає за порушення ПДР на автівках підприємств
Інколи інспектори стикаються з тим, що правила дорожнього руху порушують водії підприємств. Хто ж несе відповідальність за порушення ПДР, вчинені водіями корпоративних, службових та робочих автівок?
Відповідно до положень КУпАП, відповідальність за порушення Правил дорожнього руху несе керівник юридичної особи, за якою зареєстровано транспортний засіб.
Як кажуть в Управлінні безпеки та якості міста департаменту правового забезпечення Запорізької міськради, нерідко виникають ситуації, коли водій викинув повідомлення, а постанова десь загубилась серед офісного документообігу. І тоді за справу береться виконавча служба, яка починає вживати заходів примусового стягнення саме з керівника підприємства.Керівнику арештовують рахунки, блокують виплати, арештовують та оголошують у розшук особисту автівку. А водії, своєю чергою, не несуть жодної відповідальності, продовжують порушувати ПДР та наражати інших на небезпеку.
Запорізька міська рада приєднується до всеукраїнської ініціативи «Штрафи UA» для бізнесу щодо підвищення безпеки на дорогах нашої країни. Величезну роль в цьому процесі відіграють підприємства, які володіють автопарками. Кожна компанія повинна розуміти, який внесок роблять її водії в загальний стан безпеки дорожнього руху в Україні, і займатися формуванням культури водіння.
Читайте також: Чи готові українці відмовитись від автомобілів для зменшення заторів