Левову частку цих коштів “За майбутнє” витратило під місцеві вибори, а потім витрати зменшилися в 16 разів

У Запоріжжі у 2020 році, коли відбувалися місцеві вибори, деякі партії не лише засіювали гречкою округи, а і засипали грошима соцмережі.

Партія “За майбутнє” виявилася лідером за кількістю вкладених на Facebook-рекламу у 2020-му грошей серед всіх політсил, представлених у Запоріжжі. На просування дописів у соцмережі партія витратила понад 21 тисячу доларів.

Ця сума явно не фінальна, адже рекламу додатково розганяли і кандидати, і центральна сторінка партії. Левову частку цих коштів “За майбутнє” витратило під місцеві вибори. Одразу після виборчих перегонів витрати зменшилися в 16 разів, – пише .

Facebook-сторінка “Запоріжжя ЗА Майбутнє” була створена у липні 2020-го і за час існування вже витратила на просування понад 21 тисячу доларів. Майже всю суму – 20 088 доларів – витратили з серпня по листопад 2020 року, в період місцевих виборів.

Тоді ж, влітку, з’явилися і перші рекламні пости – з кандидатами в обласну і місцеву ради. Дописи оплачував Віталій Сиволап – запорізький кардіолог і один з кандидатів від політсили. Пости були таргетовані здебільшого на жінок 55-64 років і меншою мірою на чоловіків того ж віку.kartynka-1

Ближче до виборів таргетування трохи змінилося і політсила почала орієнтуватися на на жінок і чоловіків у віці 35-44 років. Більшість дописів – це знайомство с кандидатами або ж позиції партії з тих чи інших питань. Найчастіше в дописах згадували кандидатку в мери Олесю Крамаренко, кандидата і ректора Запорізького вишу Миколу Фролова, кардіолога Віталія Сиволапа, Геннадія Фукса тощо. Пізніше почали з’являтися дописи про зустрічі з людьми, а час від часу публікувалися й дописи з закликом вподобати сторінку запорізького осередку і підписатися на неї.

Платною рекламою користувалася не лише офіційна сторінка, а й, наприклад, сторінка згаданої вище Олесі Крамаренко. На дописи тут витратили понад 2,5 тисячі доларів.

Але після виборів активність та зацікавленість партії у просуванні Facebook-меседжів значно зменшилися. Так, з грудня 2020 по жовтень 2021 на рекламу тут витратили всього 131 долар або ж 3 700 гривень.

.