Вперше за багато років влада міста всерйоз зайнялася відновленням та модернізацією покриття трамвайних переїздів. Міський голова затвердив план ремонту 39 об`єктів по всьому місту. Із запланованих уже відремонтовано 28 переїздів, решту мають відновити до кінця року.
Незабаром жителі Заводського району зможуть оцінити ремонт переїзду на вул. Молодіжна – вул. Павлокічкаська. Саме туди 18 жовтня з перевіркою завітав голова Заводської районної адміністрації Андрій Баєв.
«Ремонт тут не робився більше 30 років. 2014 року розроблено проект, який благополучно «лежав на поличці». У цьому році було виділено фінансування в розмірі 1 мільйона 400 тисяч гривень. В роботу входили: заміна рейко-шпальної решітки, бордюрів та ремонт проїжджої частини. Плануємо встановити огородження, щоб люди переходили дорогу тільки у відведених місцях, а автомобілі не паркувалися на відремонтованих тротуарах», – прокоментував Андрій Баєв.
Хоча гроші виділили вчасно, підрядники все ж не встигли завершити ремонт у запланований термін. 6 вересня комерційний директор компанії «Вектор – Інжинірінг Груп» Костянтин Зікун заявляв, що переїзд зроблено на 75%, і за два тижні буде не тільки завершено дорожнє покриття, а й нанесено розмітку та обладнано пішохідні переходи.
Пройшов місяць. Ми бачимо, що за цей час працівники встигли лише замінити колії та покласти асфальт, але обіцяного благоустрою немає. Більше того, під час ремонту трудівники, не встигаючи виконати замовлення в строк, поспішали та порушили виробничу технологію укладання асфальту: через поломку катка покриття було недостатньо ущільнене. І тепер доведеться переробляти шматок дороги. Як дізналися журналісти «ЗС», помилки у виробничому процесі пов’язано з тим, що «Вектор Інжинірінг Груп» займається ремонтом трамвайних переїздів вперше. До цього компанія спеціалізувалася виключно на асфальтних роботах. Крім того, представник підрядника заявив, що компанія зіткнулася з труднощами у пошуках комплектуючих матеріалів: колії довелося замовляти за кордоном через те, що в Україні, виявляється, їх не виробляють. Доки замовлення очікували, робота стояла.
«Робота затягнулася через те, що всі матеріали – вузькоспеціалізовані. Якщо шпали привезли з Кременчука, то колії їхали з-за кордону. Взагалі, ремонт переїзду – звичайна робота. Затягли ми цей об`єкт лише через те, що його було важко укомплектувати», – говорить Костянтин Дікун.
Як відомо, переїзд вул. Молодіжна – вул. Павлокічська – не останній об`єкт, який буде ремонтувати «Вектор Інжинірінг Груп». Після завершення роботи за цією адресою підрядник відразу планує перейти до аналогічних робіт на переїзді Павлокічкаська – Глазунова. Жителям району залишається сподіватися, що компанія-підрядник уже «набила руку» і виконає завдання на цей раз вчасно та якісно. Адже кожен зайвий день ремонту – зайві незручності містян, які навряд готові жертвувати власним часом заради чиєїсь можливості освоювати нові виробничі технології.
Максим Савченко, фото автора