Контакт-центр 15-80 КП «ЦУІТ» працює у штатному режимі. До роботи операторів тепер входять також додаткові функції.

Зокрема, щодо включення ліфтів за попередньою заявкою.

Мешканці міста, у яких є така потреба, за день повинні залишити відповідну заявку на 15-80. У заявці повідомити, в який проміжок часу ліфт потрібно увімкнути, а в який – вимкнути. Співробітники контакт-центру опрацьовують заявку і відповідні служби вмикають і вимикають ліфти у заявлений час.

Оператори контакт-центру продовжують цілодобово приймати звернення запоріжців щодо різних проблем – як комунальних, так і соціальних.

Люди повідомляють про аварії на комунікаціях, про проблеми інфраструктури, ставлять питання щодо роботи лікарень та інших закладів.
Оператори фіксують заявки щодо аварій та передають їх відповідним службам для усунення проблем. Щодо інших звернень надають консультативну допомогу.
Також продовжує роботу система зовнішнього відеоспостереження, що особливо важливо у нинішній ситуації.
А ще надаються консультації за телефоном гарячої телефонної лінії з питань переселенців. Оператори надали консультації більш ніж 3600 людям, які були евакуйовані в наше місто, або шукали родичів, евакуйованих до Запоріжжя.

Нагадаємо, що за телефонами
▪️(095) 220-41-11 (Vodafone),
▪️(067) 220-41-12 (Київстар),
▪️0800-503-508.
можна отримати інформацію про всіх переселенців, які прибули до Запоріжжя. Крім того, консультативна допомога надається також переселенцям, які не знають, як зателефонувати до соцслужби, поліції, обласної військової адміністрації чи інших установ.

Знайти рідних чи знайомих можна також за допомогою спеціального сайту з пошуку людей help.zp.gov.ua.