Вісім нових зупинок громадського транспорту мають з’явитися в Запоріжжі наприкінці 2016 початку 2017 року. Про це громадських активістів ГО “Свідоме місто”, що реалізовує кампанію “Зупинки для людей”, поінформував директор КП «Центр Управління Інформаційними технологіями» Юрій Орешкін.
Під час зустрічі керівництво КП та громадські активісти домовились про те, що “Свідоме місто” долучиться до розробки концептуальних умов для проекту зупинок. Після попереднього узгодження концепції проекту має відбутися низка громадських слухань, які також допоможуть провести активісти “Свідомого міста”.
– Спеціалісти “Центру управління інформаційними технологіями” вже працюють над технічним завданням із розробки системи моніторингу для електротранспорту міста, однією зі складових якої є «розумні зупинки», – зазначив Юрій Орєшкін. – Вісім зупинок – це пілотний проект, на основі якого будуть відпрацьовані основні технологічні рішення. У подальшому вони будуть масштабовані на все місто, – додав посадовець.
Координатор кампанії “Зупинки для людей” Олексій Добряков, характеризуючи співпрацю з владою міста зазначив, що пропозицію долучити громадських активістів до створення “зупиночного” техзавдання керівництво КП зустріло з ентузіазмом:
– Наше ГО займається моніторингом ситуації із зупинками в Запоріжжі і вивченням українського та міжнародного “зупинкового” досвіду. Крім того, зараз ми активно наповнюємо онлайн-карту зупинок. Вже опрацьовано понад 15% масиву. Ми володіємо сутуацією, в яких районах із зупинками найбільше проблем. Дуже просимо запоріжців надсилати нам фотографії – щоб можна було проаналізувати всю ситуацію із зупинками в місті, – звернувся до запоріжців громадський активіст.
Надіслати фото та опис зупинки для зведеної онлайн-карти можна на адресу SvidomeMisto@gmail.com, у Viber і Telegram за номером 0693676099 та на фейсбучну сторінку «Зупинки для людей». На сторінці ви можете побачити приклади різних зупинок. Це і зупинки – торговельні кіоски, зупинки, які знаходяться в аварійному стані, та місця, в яких зупинок немає взагалі, хоча мали б бути.
– Один із напівжартівливих слоганів нашої кампанії – “Зупинки для людей, а не для холодильників!» Найбільша «загадка» нашого міста – чому на зупинках під навісом мають стояти холодильні шафи з пивом, а люди – мокнути під дощем чи пектися під сонцем, – додає Олексій Добряков…
За інформацією, наданою
громадськими активістами