Про проблеми, пов’язані з КП «Водоканал», ми писали чимало. Але в День працівників ЖКГ хочеться говорити не про керівництво, яке завинило перед запоріжцями, а про звичайних працівників підприємства, які справно несли службу й забезпечували водопостачання городянам.
Володимир Єрмолаєв, заступник начальника другого цеху, роботою свого підрозділу пишається, адже саме від нього залежить водопостачання мешканців Комунарського та Жовтневого районів. 19 років тому він прийшов у цех слюсарем 3-го розряду. За цей час встиг попрацювати і бригадиром, і майстром, і начальником дільниці.
«Мій робочий день починається з диспетчерського пункту. Після чого я проводжу аналіз аварій і розподіляю бригади по аварійних заявках і планово-попереджувальних роботах, – розповідає Володимир Анатолійович. – Далі бригади аварійно-відновлювальних робіт виїжджають на місце, паралельно виконуються узгодження комунікацій, ДАІ та інші організаційні заходи, щоб забезпечити безпеку ремонтних робіт».
На день по цеху №2 буває до 12 проривів на водоводах, які потрібно усунути в найкоротші терміни. Однак оперативно завершити роботи іноді буває проблематично.
«Поруч з комунікаціями КП «Водоканал» часто побудовано будинки жителів Запоріжжя, через що бувають труднощі при виконанні аварійних робіт землерийною технікою, в таких ситуаціях роботи проводяться слюсарями АВР вручну. Після виконання робіт місце розриття впорядковується в первинний стан», – пояснює Володимир Єрмолаєв.
У минулому році, коли «ЗС» розповідала про будні працівників КП «Водоканал», начальник експлуатаційного відділу Анатолій Онищенко заявив, що найбільшою проблемою, яка вимагала якнайшвидшого вирішення, була застарілість і зношеність мереж водопостачання та водогону. Ми дізналися, чи змінилася ситуація за рік.
«Проблему застарілих труб вдалося вирішити шляхом заміни частини з них на ПХВ (поліхлорвінілові) діаметром від 50 до 600 мм, – відзвітував заступник начальника цеху. – Але це не єдине досягнення, яке нам вдалося здобути. За 2015 рік цех № 2 встановив регулятори тиску, після чого зменшилася кількість витоків у Південному мікрорайоні за рахунок зниження тиску в мережі, також проведено заміну 684 метрів погонних водопровідних мереж, ремонт 426 колодязів і камер, 348 засувок і 98 пожежних гідрантів».
«Підприємство стало для мене другою домівкою і, як і вдома, я намагаюся, щоб на моєму робочому місці всюди був порядок», – поділився Володимир Єрмолаєв.
Сподіваємося, КП «Водоканал» вирішить свої проблеми, а від цього і всім запоріжцям буде краще.
Автор: Марина БОТНАРЕВА