Міський голова оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
– головного спеціаліста відділу мистецтв та навчально-просвітницької роботи управління культури і мистецтв міської ради.
Основні вимоги до кандидата: вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на державній службі чи в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, навички роботи на комп’ютері, володіння державною мовою.
Необхідні документи:
– заява про участь у конкурсі;
– заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
– дві фотокартки 4х6 см;
– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
– декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про засади запобігання і протидії корупції”;
– копія документа, який посвідчує особу;
– копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
На виконання Указу Президента України від 25.01.2012 № 33/1012 “Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування” протягом трьох днів з дати одержання повідомлення про результати конкурсу кандидат надає письмову згоду на проведення спеціальної перевірки та медичну довідку про стан здоров’я, затверджену Міністерством охорони здоров’я України.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів від дня оголошення в газеті.
Звертатися за адресою: м. Запоріжжя, вул. 40 років Радянської України, 51, управління культури і мистецтв Запорізької міської ради.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за тел.: 224–31–81, 32–52–22.