Відсьогодні оператори міського контакт-центру «15-80» приймають заяви щодо відсутності опалення
Як писав сайт “Запорозька Січ”, опалювальний сезон у Запоріжжі стартував 28 жовтня. На запуск тепла в усі будинки міський голова Володимир Буряк дав тепловикам та управителям 5 днів. Однак не всі будинки вже підключені до опалення. Мешканці, в квартирах яких досі холодно, з 00:00 4 листопада можуть залишати скарги за телефоном колл-центру «15-80».
За сьогодні надійшло вже більше 1500 таких заявок, повідомляється на сайті мерії. Одна заява обробляється в середньому до 5-ти хвилин. Дзвінки приймають 18 працівників. Основна проблема відсутності опалення – повітряні пробки в системі. Розповітрюванням займаються керуючі компанії та представники ОСББ. Тож саме їм передають звернення мешканців оператори колл-центру. Нагадаємо, у разі відсутності тепла, управителі повинні здійснити перерахунок.
Читайте також: Скільки запоріжці заборгували за комунальні послуги