Мобільний додаток «Енергетика онлайн» дозволяє перевірити правильність сум у платіжках на газ або електроенергію та поскаржитися на неякісні послуги
Нещодавно Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, запустила мобільний додаток «Енергетика онлайн».
У мобільного додатку декілька функцій, серед яких можливість подавати скарги до компаній-постачальників за неякісно надані послуги в сферах електро- і газопостачання.
Скарги запоріжців надходитимуть на офіційні електронні адреси компаній-постачальників та розглядатимуться у строки, відповідно до вимог закону.
Мобільний додаток можна завантажити в Google Play або App Store. У пошуку треба ввести назву Energy Online. Після завантаження пройти реєстрацію в додатку та увійти як «Користувач».
За посиланнями у додатку в нижній частині ввести – «Перевірити платіжку», обрати необхідну послугу, категорію до якої відноситеся (населення/бізнес). Після цього обрати відповідну область надання послуги з переліченого списку, обрати постачальника або ОСР. За посиланням нижче натиснути – «Подати скаргу» та внести необхідні дані, можна додати фото платіжки та натиснути «Відправити».
За допомогою цієї програми запоріжці також можуть перевірити, чи правильно постачальник розрахував суму в платіжці.
Нагадаємо, у платіжках запоріжців з’явиться новий рядок.
Читайте також: Запорізькі водії отримують постанови про порушення поштою.