У нашому місті були визначені найбільш проблемні ділянки доріг, які потребують середнього ремонту. Роботи ведуться з розрахунку 1/20 фінансування – це 20% від виконаних у 2017 році обсягів.
Приміром, у Заводському районі силами КП «ЕЛУАШ» уже виконано середній ремонт по вулиці Каліброва загальною площею 6 тисяч кв. м, а минулого тижня розпочалися роботи й на вулиці Історичній (відрізок шляху від вулиці Глазунова до вулиці Оптимістичної). Дорога тут була розбита настільки, що ямочним ремонтом їй уже не допоможеш, тож вимагала більш змістовного втручання фахівців. Обсяг робіт склав 650 кв. м, де було укладено близько 94 тони асфальтобетону.
– На даній ділянці за роки експлуатації утворилися глибокі ями і дорога стала фактично непридатною для проїзду. У даний момент виконується фрезерування (знімається старе дорожнє полотно – авт.), після чого приступаємо до підготовчих робіт, а далі укладається вирівнюючий шар та асфальтобетон. Для цього застосовується асфальтобетон типу А, який необхідний для цієї дороги, так як через неї проходить великий потік автотранспорту, – розповіла начальник ДЕУ Заводського району КП «ЕЛУАШ» Ольга Рой.
До речі, нове дорожнє покриття постачається із Запорізького асфальтобетонного заводу, і поки що у комунальників до якості продукції претензій не було. Як зазначила Ольга Рой, з цим заводом вони працюють вже не один рік. Приміром, в минулому році його продукцією було відремонтовано проспект Соборний та ряд вулиць у Заводському районі. Разом з райадміністрацією та відповідним департаментом ЗМР, представники КП «ЕЛУАШ» провели обстеження середнього ремонту доріг, який тоді було виконано, і на жодній з них вони не знайшли недоопрацювань.
У цей день «елуашівці» приступили й до ремонту внутрішньоквартальних доріг у Заводському районі. Так, на 2018 рік тут заплановано відремонтувати більше 20 дворів багатоповерхових та інших будинків, а це близько
18 тис. кв. м асфальтного покриття.