На тлі пандемії популярність інтернет-сервісів суттєво зросла

Під час вимушеного сидіння вдома соціальні мережі стали чи не єдиним місцем відкритого спілкування, одним з основних джерел новин, засобом самовираження. Мільйони користувачів по всьому світу переглядають пости і відзначають лайками дописи, які сподобалися.

Варто зазначити, що на сьогодні інтернетом користуються люди будь-якого віку – від малечі, що дивиться мультики, до людей поважного віку, які цікавляться політикою або іншими темами. Завдяки соцмережам з’являються нові зірки та розвивається будь-який бізнес. І сьогодні ми підібрали для вас факти про топ-5 найпопулярніших інтернет-платформ в Україні.

YouTube

Мабуть зараз вже не існує людини, яка не знає про YouTube. Саме він став одним із найпопулярніших місць для розміщення відеофайлів і другим сайтом у світі за кількістю відвідувачів і переглядів. До речі, у 2020 році ресурсу виповнилося 15 років.загружено

Цікаві факти про YouTube:

  • Станом на 2020 рік існує 98 версій YouTube з перекладами. Останні були запущені в січні 2019 року у Болівії, Коста-Ріці, Еквадорі, Сальвадорі, Гватемалі, Гондурасі, Нікарагуа, Панамі і Уругваї.
  • Перші роки на YouTube зовсім була відсутня реклама, оскільки відеохостінг тільки набирав популярність. Перша реклама з’явилася лише через 2 роки від початку функціонування.
  • YouTube плавно переймає аудиторію у телебачення, яке почало слабшати під натиском неймовірної кількості різноманітного контенту, який не побачиш по ТБ. Найостанніші дані показують, що час, проведений користувачами на YouTube, демонструє двозначне відсоткове зростання щороку. Водночас аудиторія телебачення стрімко скорочується.
  • Загальна кількість щоденних активних користувачів YouTube – 30 млн.
  • Щохвилини на YouTube завантажується близько 500 годин відео.
  • 51% користувачів YouTube говорять, що відвідують сайт щодня.

Facebook

Facebook – унікальний інтернет-майданчик, одна з найбільших соціальних мереж у світі. Майже всі політичні діячі, зірки і бізнесмени мають сторінки на Фейсбук.

images

Цікаві факти:

  • Фейсбук посідає 3 місце серед найвідоміших сайтів світу за своєю популярністю. Він лише трохи відстає від Google і YouTube. Особливим попитом користується мобільний додаток.
  • Фейсбук підтримує понад 70 мов світу.
  • За весь період існування Фейсбуку, його багато разів намагалися викупити найбільші корпорації: Microsoft, Google, Yahoo. Однак власник Марк Цукерберг пропонував таку вартість, що у покупців різко зникало бажання купувати дорогу мережу.
  • Чому на Фейсбуці переважає синій колір? Все дуже просто – головний розробник сайту (він же власник ресурсу) Марк Цукерберг є дальтоніком і може ідеально сприймати і розрізняти тільки палітру синього кольору.
  • На сайті можна не тільки спілкуватися, але й грати в онлайн-ігри, більшість з яких не вимагає великих ресурсних витрат системи.

Viber

Viber – найпопулярніший месенджер в Україні. Чи знали ви, що додаток Viber встановлено на 97% смартфонів українських користувачів? А «найбалакучішими» містами в Україні виявилися Київ, Дніпро і Одеса.Telegram та Viber

Цікаві факти:

  • Понад 1 млрд користувачів налічує аудиторія Viber у світі.
  • Жителі близько 200 країн надсилають повідомлення і дзвонять в додатку Viber.
  • Мільйони повідомлень відправляють користувачі Viber щохвилини.
  • 140 тис. дзвінків на хвилину роблять у Viber.
  • 7 млн взаємодій здійснюють користувачі месенджера за одну хвилину по всьому світу.
  • 2 тис. нових користувачів щохвилини реєструються у Viber.
  • В середньому, 12 разів на день одна людина відкриває месенджер.
  • 50% користувачів щодня надсилають друзям і знайомим фото, картинки або відео.
  • 7 тис. лайків щохвилини ставлять користувачі в Viber.
  • 300 тис. стікерів відправляється у Viber по всьому світу за 60 секунд.
  • Кожен 3-ій українець користувався функцією видалення повідомлень в месенджері.
  • Жителі України віддають перевагу дзвонити співрозмовнику, аніж писати повідомлення. Якщо обирати, то 54% ??користувачів радше подзвонять, а 46% – напишуть.

Instagram

Не зміг оминути наш топ і Instagram, без якого молодь не може уявити своє життя. Багато хто любить фотографувати, відчувати себе творцями, занотовувати моменти для історії. Але просто сфоткати щось не так цікаво, як поділитися цим з друзями і знайомими. І тут на допомогу приходить Інстаграм.Instagram та Facebook

Цікаві факти:

  • Найпопулярніший Інстаграм у світі має 347 млн фоловерів.
  • Популярність фото може вийти боком для любителя похвалитися своїм шикарним життям. Компанії з безпеки в кіберпросторі кажуть, що акаунти золотої молоді використовуються в якості доказів шахрайства їхніх батьків у 75% випадків.
  • Статистика говорить про те, що більшість фотографій викладається в понеділок, з 4 до 5 вечора. Однак час найбільшої зацікавленості користувачів – середа, близько 5 вечора. Саме тоді пост подивиться найбільша кількість людей.
  • Найпопулярніший фільтр для обробки фотографій – #безфільтрів. У первозданному вигляді викладають свої фото 90% користувачів.
  • Найбільш поширене в Інстаграмі емоджі – серце.
  • Їжа в Інстаграмі – це і об’єкт для жартів, і найпопулярніша тема для постів. Фахівці підрахували, що найрозповсюдженіша їжа в Інстаграмі – піца, стейк і суші.
  • Чим популярніший акаунт, тим більше можливостей для заробітку. Наразі рекордсменом з отримання прибутку від публікації є модель Кендалл Дженнер. Кожен її рекламний пост оцінюється в суму від $125 тис. до $300 тис.

Telegram

Поділитися цікавою історією, скинути звіт чи запросити когось на каву? Легко! А з появою можливості надсилати голосові повідомлення використання Telegram стало ще зручнішим. До того ж останнім часом у цьому менеджері почало розвиватися все більше цікавих каналів на будь-яку тематику та цільову аудиторію. Так зі звичайного месенджера потрохи Telegram починає ставати своєрідною соцмережею.

Цікаві факти:

  • Сервери з даними Telegram розкидані по всьому світу. Кожен з них відповідає за свій регіон і має власну юрисдикцію. Саме за рахунок цього додаток так спритно працює.
  • Є можливість поспілкуватися у секретному чаті. Це справжня зона комфорту, де видалені повідомлення стираються не лише з пам’яті пристрою, а й з усіх серверів месенджера.
  • У той час, як інші месенджери заробляють на стікерах, в Telegram дозволили малювати наліпки абсолютно безкоштовно. Так, просто створюєте у фотошопі все, що дозволяє фантазія, і відправляєте свою добірку боту @stickers. А посиланням на наліпки можна буде легко поділитися з друзями.
  • Telegram щомісяця використовують 100 млн осіб.
  • Щодня сервіс поповнюють ще 350 тис. нових користувачів, а сервери доставляють близько 15 млрд повідомлень на добу.

А яким додатком ви частіше за все користуєтесь ?

Не змогли ми оминути і тему того, що ж цікавить інтернет-користувачів в Україні під час карантину. Так аналітика Google Trends Data & Insights Strategist Carat Ukraine показує, що після запровадження карантину запити українців змінились. Ось такий вигляд має топ запитів під час пандемії:

  • Антисептик зі спирту

З появою карантину буквально на кожному кроці казали, що дезінфекція рук – понад усе. Проте запас антисептиків у магазинах не вічний, та і ціна на них буквально «злетіла», проте безвихідної ситуації не буває. Так серед українців з’явилося все більше запитів, як зі спирту зробити санітайзер в домашніх умовах.

  • Домашня випічка

Коли антисептик для рук готовий, і потреба в безпеці задоволена, актуалізується ще одна проблема – що поїсти. З огляду на те, що кафе і ресторани зачинені, а вільного часу нарешті з’явилося більше, справжні господині почали шукати рецепти та практикувати навички випічки.

  • Як зняти гель-лак

Для жінок тема краси дуже актуальна, навіть в умовах карантину. Більшість жінок щомісяця зазвичай роблять манікюр гель-лаком, це гарно і зручно. А оскільки салони краси зараз зачинені, і зробити професійну корекцію немає змоги, українки беруть цю справу у свої руки.

  • Замовити онлайн

Онлайн-покупки були частиною повсякденності ще до спалаху вірусу. Однак зараз користуватися доставкою стали ще частіше. Ось він, приклад здатності людей адаптуватися до будь-якої ситуації і показником пластичності ринку праці та підприємливості великого, середнього і малого бізнесу.

  • Розваги і серіали

В цілому за тижні карантину відвідуваність онлайн-кінотеатрів зростає швидше новинних сайтів. Можна сказати, що люди вже втомилися від поганих новин і жадають розважального контенту.

Цікавий факт: під час пандемії, за даними Warner Brothers, фільм «Зараження» піднявся з 270 на 2 сходинку в рейтингу популярності. Проте більшість вирішили все ж таки передивитися фільми про Гаррі Поттера, якій і виявився лідером з перегляду.

  • Комп’ютерні ігри

Вибір, як розважитися, не виходячи з дому, не дуже великий. Українці вирішили, що якщо дивитися серіали вже немає сил, то можна зіграти пару рівнів улюбленої онлайн-гри. До речі в топі мобільних додатків понад 60% – це саме ігри.

  • Онлайн-освіта

Карантин – це не канікули. Тому школярі та студенти не дуже розслабляються, адже навчальний рік треба закінчувати, але в режимі онлайн. Сказати, що такий формат навчання легше, ми не можемо, бо всі домашні завдання і уроки залишилися на такому ж рівні і з таким же навантаженням, просто відстань між учителем і учнем стала більшою.

  • Фітнес удома

Спорт – це здоров’я. Тим паче, що скоро літо, а це той час, коли хочеться виглядати на всі 100%. Оскільки зараз відвідувати спортивні зали заборонено, то майже всі інструктори перейшли на тренування в онлайн-форматі. Так можна займатися улюбленим видом спорту в просторому куточку вашого дому, де вам ніхто не буде заважати.

Читайте також: Які серіали дивляться запоріжці на карантині