Контакт-центр 15-80 КП “ЦУІТ” розривають скаргами на вимкнення електроенергії.
Через тривалі аварійні вимкнення, які впроваджує “Запоріжжяобленерго”, в багатьох будинках міста немає електропостачання по 10-12 годин (а то і більше).
З запитаннями та скаргами люди звертаються до контакт-центру 15-80, який працює у цілодобовому режимі без перерв.
За добу 07.12.22р. 00:00 по 07.12.22р. 23:59 КЦ 15-80 надано 1361 консультацію з цього приводу. Це 86,6% від загальної кількості консультацій за добу.
Наголошуємо, що контакт-центр 15-80 не є виконавцем робіт з вимкнення чи підключення електроенергії. Наші оператори надають інформацію, яку представляє ПАТ “Запоріжобленерго”. А як воно її надає знає, мабуть, все місто.
Як зателефонувати до ПАТ “ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО”
Передача показів електролічильників в режимі самообслуговування (для побутових споживачів):
•(061) 228-51-09
•+38 (098) 168-01-01
•+38 (050) 119-91-69
•+38 (093) 170-23-35
Call-центр Оператора системи розподілу електроенергії:
•(0) 800-304-502
Телефон для абонентів приватного сектору:
•702-05-50
Додатковий номер для з’єднання з оператором 86-44
Телефони Міністерства енергетики:
▪️ 0 800 507052 (безкоштовний) ▪️(044) 594 65 45 (згідно з тарифами оператора)