У Запоріжжі продовжує працювати Муніципальна служба технічного обслуговування систем диспетчеризації ліфтів. Її співробітники керують ліфтами, забезпечують двосторонній звʼязок між операторами та більше ніж трьома тисячами ліфтів, а також контролюють і моніторять роботу ліфтового обладнання.
За перше півріччя поточного року у цій службі обробили більше пʼяти тисяч звернень від населення, відремонтували диспетчерські системи майже девʼятисот ліфтів та замінили більше восьми тисяч метрів диспетчерського кабелю звʼязку, – повідомляє сайт Запорізької міської ради.
Усі звернення, які стосуються роботи ліфтів, можна залишати через контакт-центр «15-80». Він, як і раніше, продовжує працювати і під час дії воєнного стану. За перше півріччя поточного року до контакт-центру надійшло вже більше пʼятидесяти тисяч звернень від населення, а також там було надано більше десяти тисяч консультацій.