Комунальне підприємство набирає обертів
КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство» на ринку послуг вже давно, але цього року з приходом нового директора, депутата Запорізької міської ради фракції «Партія Володимира Буряка «Єднання» Сергія Ільченка зазнало значного розвитку.
Як розповів Сергій Ільченко, агентство цього року відзначило вже своє 24-річчя. За ці роки у КП було багато не лише роботи, а й інвестиційних проєктів. Наприклад, надавалась фінансова допомога з оборотних коштів підприємства на розвиток міського стадіону «Славутич Арена» (понад 1,5 млн грн). Співпрацювали з КП «Запоріжринок» – допомогли відновити квітковий павільйон на пр. Металургів, який став більш комфортним і затишним як для продавців, так і покупців. Також надавалась інвестиційна допомога і в розвитку бул. Шевченка.
Сам Сергій Ільченко працює в КП з квітня 2021 року. За дорученням міського голови Володимира Буряка разом зі своєю командою він почав втілювати нові ідеї та напрямки розвитку підприємства. Так, тепер правилом стало не чекати, щоб клієнт йшов до КП, а навпаки, йти до клієнта. При такому підході одразу збільшилася і кількість замовлень. Так, підприємство зараз більше завантажене роботою.
– Великі гроші були вкладені у капремонти машин, завдяки чому працівники заробляють тепер кошти як для підприємства, так і для міста. За пів року ми поліпшили свої фінансові показники за рахунок оптимізації витрат, конкурентного опрацювання закупівель необхідних матеріалів, що дало можливість підвищити заробітну плату, – говорить Сергій Ільченко.
Загалом підприємство заробляє гроші на виготовленні та встановленні рекламної продукції: борди, сіті-лайти, LED-екрани. Колектив КП взяв напрям на оновлення і йде в ногу з часом, все більше встановлюючи LED-екрани. Перевага цього рекламного носія в тім, що таким чином більш динамічно подається інформація. Це, своєю чергою, допомагає замовникам отримувати більше клієнтів та додатковий заробіток.
Замовників на рекламні послуги, навіть в ці ковідні часи, вистачає – заходять як місцеві підприємства, так і всеукраїнського рівня. Є замовники навіть серед світових брендів. Адже реклама, як то кажуть, двигун торгівлі, і всі це розуміють. Тож до КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство» постійно звертаються промислові підприємства, малий та середній бізнес – торговці харчами, одягом, гаджетами і таке інше. Також агентством надаються послуги з розміщення соціальної реклами – пропаганда вакцинування, здорового способу життя, спорту, підтримка багатодітних сімей, тощо.
Днями в КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство» відбулось прийняття нового колективного договору терміном на 3 роки. Звичайно, спершу підбили підсумки колдоговору за попередні роки, про які перед комунальниками звітував уповноважений трудового колективу Юрій Бородавка.
– У цей складний кризовий період ми максимально облаштували для своїх співробітників робочі місця та побут, щоб їм було легше працювати. Адже багато людей і особливо молодь виїжджають зараз за кордон на заробітки. Тому намагаємося матеріально зацікавити і утримати їх, звичайно, наскільки дозволяє фінансова можливість, – зазначив Юрій Бородавка.
Зі слів представника колективу, з керівництвом підприємства є повне взаєморозуміння в більшості питань. У новому колективному договорі будуть і певні зміни. Зокрема, поступове підвищення заробітної плати.
Директор підприємства Сергій Ільченко додав, що в новий колдоговір буде внесено багато позитивних соціальних нововведень:
– Колдоговір – це маленька Конституція підприємства, на підставі якої буде працювати трудовий колектив і взаємодіяти з адміністрацією. Ми вводимо такі напрямки, як матеріальна допомога, збільшуємо суми допомоги при народженні дитини, залучаємо до пільг підприємства членів сімей працівників. Зокрема, в межах фінансових можливостей відроджуємо виділення коштів на закупівлю путівок на бази відпочинку в літній період, що відбулось вже цього року, – констатував Сергій Ільченко.
На наступний рік є плани охопити допомогою й дітей працівників підприємства, закуповуючи путівки до дитячих оздоровчих центрів. Також буде переглянуто якість спецодягу, враховано прохання трудового колективу та придбано новий одяг на зимовий період.
Читайте також: Як змінилося Запоріжжя за 6 років – фото