Однією з проблем, яка стає причиною ДТП, є затори

І хоча Запоріжжя не так часто страждає від перевантаженості основних магістралей, водіям і пасажирам все ж доводиться проводити в «автомобільних тягучках» певну кількість часу

Найскладніша ситуація на дорогах спостерігається під час ранкової та вечірньої години пік – так званого, робочого перевезення. У порівнянні з містами-мільйонниками, такими як Київ, звісно, у нас ситуація набагато краща.

Хоча кожен п’ятий українець переконаний, що у своєму населеному пункті він може застрягти серед скупчення автотранспорту навіть у вихідні. І незважаючи на велику проблему всієї країни, численними дослідженнями було визначено, що українські водії не готові відмовитися від авто, аби зменшити затори.

Відділ аналітики однієї з крупніших платформ онлайн-оголошень в Україні у червні цього року провів опитування понад 10 тис. респондентів та з’ясував позицію українських водіїв щодо дорожньої інфраструктури. Так, було визначено, що:

  • 69% опитаних українців, які мають легкове авто, користуються ним щодня.
  • 22% – беруть машину кілька разів на тиждень.
  • 7% – сідають за кермо тільки на вихідних або кілька разів на місяць.
  • 2% – керують машиною почергово з іншими членами родини.
  • 20% водіїв негативно ставиться до відокремлених смуг для громадського транспорту. На їхню думку, ці смуги лише зменшують проїзну частину для легкових авто. 80%, все ж таки, позитивно ставляться до цих смуг.

Не можуть порозумітися між собою автомобілісти й власники альтернативних видів транспорту: велосипедів, самокатів, моноколіс тощо. Останні масово жаліються на недостатню інфраструктуру – 91% опитаних вважають її слабко розвиненою та неврегульованою. Це змушує власників такого транспорту виїжджати на дороги загального користування. Через це невдоволені й водії авто – половина з опитаних вважають, що це збільшує ризик ДТП на дорогах.

Читайте також: Що робити при ДТП – поради запоріжцям