Запоріжці все активніше користуються різноманітними можливостями міського контакт-центру «15-80». Сьогодні містяни вже звикли до того, що з будь-якої комунальної проблеми вони можуть звернутися саме до цієї служби
Власне, здавалося б, що тут незвичайного? У місті працює єдиний кол-центр, який приймає заявки від городян з питань житлово-комунального господарства та підприємств, що обслуговують їх. Проте ще кілька років тому, скажімо, в разі виникнення аварійної ситуації, містянам доводилося переворушити всілякі телефонні довідники в пошуках номера тієї служби, яка могла б вирішити проблему. Тим часом, наприклад, із труби Ніагарським водоспадом текла вода, а ви – телефонували в пошуках слюсаря: в міську довідку, в міськвиконком, в ЖЕК і т.д.
До того ж, служба «15-80» продовжує розвиватися, аби ми могли отримувати комунальні послуги більш оперативно та якісно. Якщо раніше запоріжці могли додзвонитися до служби «15-80» тільки за однойменним телефоном, то за останній час ситуація змінилася в кращу сторону. Працюють телефони (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80, за якими можна звертатися з мобільного. А головне, тепер створений та успішно працює портал контакт-центру, який знаходиться за адресою https://1580.zp.gov.ua/.
– Кількість користувачів порталу за останній час збільшилася в чотири рази і становить вже більше дев’яти тисяч. У період старту опалювального сезону близько 45% заявок ми отримували саме через портал, – зазначила начальник відділу реєстрації звернень та зворотного зв’язку контакт-центру Наталія Вітвицька. – Реєстрація на порталі «15-80» відкрила запоріжцям додаткові можливості. Зареєструвавши свій акаунт в «Особистому кабінеті», мешканець зможе користуватися низкою сервісів. У результаті в автоматичному режимі можна буде отримувати інформацію про проведення в будинку планових робіт, дізнатися про заплановане відключення електроенергії, водопостачання і так далі.
Крім того, сфера діяльності контакт-центру постійно розширюється, до єдиної програми підключаються все нові підприємства. Нещодавно до програми міського контакт-центру підключилося підприємство «Умвельт-Запоріжжя». Це дозволяє в онлайн-режимі передавати йому заявки городян, в тому числі зі скаргами на вивезення сміття.
Контакт-центр налагодив взаємодію із «Запоріжгазом», «Запорізькими міськими електричними мережами», ведуться переговори з «Укртелекомом». Нагадаємо, запоріжці також можуть звертатися в службу «15-80» зі скаргами на роботу громадського транспорту.
З 1 листопада питаннями обслуговування більшої частини житлового фонду міста займаються три керуючі компанії. Однак із заявками щодо їх роботи запоріжці також можуть звертатися в службу «15-80».
– Ігнорування заявок, які надходять через службу «15-80», з боку керуючих компаній немає. Зараз ми продовжуємо вдосконалювати нашу взаємодію. Можу сказати, що в нас є позитивна динаміка щодо виконання заявок, – сказала Наталія Вітвицька.