Запоріжці вже звикли бачити, що на центральних вулицях міста працівники КП ЕЛУАШ машиною-фрезою змімають старий прошарок асфальту, а потім кладуть новий. Проте в приватному секторі до цього часу обмежувались лише відсипкою асфальтної крошки після фрези, або ямковим ремонтом там, де прокладено асфальт. І от, на цьому тижні, мешканці приватного сектору по бульвару Центральному вперше за кілька десятиліть побачили, як їх дорогу зняли тією ж фрезою і закатали новим прошарком асфальту. Як сказала кореспонденту «ЗС» літня жіночка, вона мешкає тут вже більше ніж чверть століття, та окрім ямкового ремонту, який тут виконували через рік, цій дорозі більше ніякої уваги не приділяли.
Та за нової влади старі стереотипи змінються і вже в приватному секторі бульвару Центрального зачорніла свіженьким асфальтом, на радість людям, обновлена дорога.
Начальник ділянки Вознесенівського району КП ЕЛУАШ Максим Кікош розповів, що відносно бульвару Гвардійського, надходили сигнали в райадміністрацію, після чого їх підприємство запросили виконати тут середній ремонт. Підготовчі роботи з підняттям люків та під укладку асфальту з допомогою фрези проводились два дні. Гідромолот відбив акантовку, а сьогодні продули полотно і поклали близько 1100 кв.м асфальту. Гарантію на таку дорогу дають до 5-6 років. Тим паче, що закатана тут нормальна марка асфальту виробництва Запорізького заводу.
Надалі і на сусідній вулиці Вузівській також планується заасфальтувати близько 1000 кв.м. Загалом на цю ділянку міста асфальту планувалося близько 3,5 тисячі квадратних метрів, – вулицю Нижню і Дунайську вже зробили і ось тепер ще дві. І це лише на приватний сектор, не включаючи середній ремонт доріг вулиць загального користування з рухом міського маршрутного транспорту.
Крім приватного сектору, середній ремонт доріг завершили минулої середи на Північному шосе – покладено близько 2300 кв. м. До цього 1500 кв.м асфальто-бетону було покладено на вулиці Зої Космодем’янської. А ще більше асфальтного покриття (об’ємом 40 тисяч кв. м) в Вознесенівському районі закатали на проспекті Соборному.
– Якщо на бульварі Центральному покладено 5 сантиметровий шар асфальту, то на проспекті Соборному – 6, – говорить Максим Кікош. – А перед кожним зупинним комплексом і перехрестями доріг ми робили поглиблення, потім клали двошарове покриття (перший шар – 8 см, другий – 6). Це для того, щоб не залишались борозди від коліс при зупинці транспорту. Адже багато хто пам’ятає, в якому стані був проспект після гальмівних процесів і ми тепер намагаємося по максимуму прибрати колійность, яку створюють тролейбуси при гальмуванні – підкреслив він.