Міська влада продовжує розвивати сферу громадського комунального транспорту

За попередні роки придбано чимало великих автобусів, які розміщаються у тролейбусних парках міста. Виникла потреба збільшити територію відстою транспорту. І зараз почалось будівництво окремих автопарків. Перший вже у роботі, він з’явиться на території тролейбусного парку по вул. Складській, 13.

Нагадаємо, у Запоріжжі з 2016 року триває реалізація міської програми розвитку громадського транспорту, яка розроблена за дорученням міського голови Володимира Буряка. Один з головних напрямків – це оновлення рухомого складу комунального транспорту. А саме: придбання нових автобусів, тролейбусів, трамваїв та будівництво власних трамваїв. З кожним роком запоріжці бачать зміни на краще, адже кількість та якість комунального транспорту на дорогах лише зростає. Одних лише автобусів з великою вмісткістю пасажирів з’явилось близько 100, що дало можливість організувати нові маршрути, яких раніше в Запоріжжі ніколи не було.

Звичайно, така кількість нового автотранспорту потребує і відповідного техдогляду. Наразі для обслуговування комунальних автобусів технічни служби користуються оглядовими ямами тролейбусного парку, де базується транспорт. Але вимоги для техніки різні. Тому міська влада докладає всіх зусиль для створення й забезпечення належних умов повноцінного функціонування нового автотранспорту.

Міський голова Володимир Буряк наголосив, що для розвитку комунального громадського транспорту потрібен не лише сучасний рухомий склад, а й належні умови для його експлуатації. Адже все це має сприяти підвищенню якості та безпеки перевезення пасажирів у Запоріжжі.

Тож вирішили будувати новий термінал на території тролейбусного парку у Комунарському районі. Наразі триває будівництво відокремленого майданчика, де будуть проходити технічну перевірку комунальні автобуси. Майданчик також матиме окремий заїзд та виїзд на вул. Складську.

Як розповів начальник автобусного парку КП «Запоріжелектротранс» Сергій Лісовий, на цій території щоденно виходить на лінію 51 автобус. Тож цей поділ вкрай необхідний, адже механіку перед виїздом потрібно мати простір, щоб обійти й оглянути автобус повністю. У разі необхідності – вносити зауваження і навіть відправляти транспортний засіб на ремонт.

Начальниця відділу капітального будівництва КП «Запоріжелектротранс» Олена Щербакова зазначила, що працівники підрядної організації вже провели підготовчі роботи для нової будівлі:

– Розриті котловани під фундаменти, зварені на заводі металоконструкцій відповідні металеві форми, які невдовзі надійдуть на будівельний майданчик. Далі у планах – монтаж колон і каркасу нової споруди, – зазначила вона.238940584_2958404494431989_1238718560980649653_n

Будівництво триватиме близько 2 місяців. Завершити роботи планують вже у жовтні.

В іншому тролейбусному парку, що розташований у Дніпровському районі, базуються ще 37 автобусів. Для них теж збираються побудувати окремий пункт огляду та перевірки.
Варто також зазначити, що в Запоріжжі можуть з’явитися і нові електробуси.

– Ми продовжимо розвивати електротранспорт у Запоріжжі, і це стосується не лише трамваїв. Плануємо придбання електробусів, а також додаткових тролейбусів з автономним ходом. Впевнений, що вони потрібні місту, у тому числі й для створення нових маршрутів, – підкреслює Володимир Буряк.

Як відомо, придбання нових тролейбусів з автономним ходом, електробусів, модернізація тягових підстанцій електротранспорту, все це стане можливим завдяки співпраці Запоріжжя та Міжнародної фінансової корпорації (IFC), члену Групи Світового Банку.

Черговим кроком у цьому напрямку стало підписання договору між Запорізькою міською радою та IFC, який передбачає залучення до бюджету міста кредиту. Зокрема у сфері співпраці з розвитку громадського транспорту передбачена закупівля тролейбусів з автономним ходом, електробусів. Їх будуть використовувати не лише на діючих, а й на нових маршрутах. Так планується створити 3 нових тролейбусних маршрути. Заплановані модернізація 5 тягових підстанцій, оновлення спеціальної техніки міського електротранспорту, облаштування зупинкових комплексів інформаційними електронними табло і таке інше.

Читайте також: Запорізьким дітям-сиротам придбають квартири