Мешканцям Запорізької області повернули гроші за товари та послуги неналежної якості
Запоріжці намагаються захистити свої споживчі права. Тільки за перше півріччя цього року до Держпродспоживслужби надійшло 458 письмових звернень.
Найбільше скарг було з приводу надання послуг при купівлі металопластикових вікон, меблів, послуг сервісних центрів та житлово-комунальних послуг – 280 заяв.
Люди скаржаться на шахрайські дії підприємців, які продають та встановлюють вікна, двері, а також надають послуги на споживчому ринку Запоріжжя і області.
Користуючись довірою громадян, особливо похилого віку, жителів сільської місцевості, підприємці під час укладання угод надають недостовірну інформацію. Вони пропонують неіснуючі програми пільг по оплаті та встановленню вікон, балконів, дверей та утепленню стін. Часто оформлюються кредити на місці. Після отримання певної суми коштів від замовників, горе-підприємці зникають, змінюють адресу офісу, вимикають телефони, ігнорують телефонні дзвінки.
Друге місце за актуальністю займають скарги у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Їх надійшло 99. Споживачі порушують питання якості харчових продуктів та їх безпечності для здоров’я. Зокрема, скаржаться на відсутність повної чи достовірної інформації про продукцію, порушення вимог щодо її маркування, недотримання термінів зберігання та інше.
На третьому місці перебувають питання щодо порушень у сфері санітарного законодавства – 52 скарги.
У цьому році за результатами розгляду звернень запоріжцям повернули 93,2 тис. грн за товари або послуги неналежної якості, повідомляє ГУ Держпродспоживслужби в Запорізькій області.
Нагадаємо, як обрати якісне та корисне морозиво.
Читайте також: Запоріжці зможуть виявляти підроблені ліки за допомогою смартфонів.