У Запоріжжі з’явиться департамент з питань ефективної роботи та розвитку комунальних підприємств

Відповідне рішення мають затвердити депутати на сьогоднішній сесії. Створення нового підрозділу дасть можливість проаналізувати, яка ситуація зараз на комунальних підприємствах та що необхідно для їх розвитку, розробити відповідні плани.

Департамент не отримуватиме прибутку, серед його завдань – поглиблений аналіз фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств міста та пошук напрямків для більш ефективної роботи, створення умов для інвестиційного і стратегічного розвитку тощо.

Також на розгляд сесії винесена низка проєктів щодо збільшення фінансування в сфері охорони здоров’я. Зокрема, планується виділити додаткові кошти на витратні матеріали для пацієнтів, які потребують гемодіалізу. Окрім цього, необхідне фінансування на продовження робіт зі створення дитячого інфекційно-боксованого відділення. Нагадаємо, на базі 5-ї міської дитячої лікарні облаштовують окреме приміщення з 40 боксами для лікування дітей з інфекційними хворобами. Цей проєкт реалізується на умовах фінансування з міського й обласного бюджетів.

Ще одне питання, яке мають затвердити депутати – проєкти, які будуть реалізовані в місті за підтримки Міжнародної фінансової корпорації “IFC”. Так, за рахунок коштів, отриманих від міжнародної корпорації, в Запоріжжі планується придбати нові тролейбуси з автономним ходом і електробуси та зарядні станції до них; виконати реконструкцію тягових підстанцій; придбати спецтехніку для забезпечення безперебійної та надійної роботи електротранспорту та спецтехніку для обслуговування доріг, виконати благоустрій міського парку Трудової слави, реконструкцію автодороги по вул. Тиражна.

Окрім цього, серед проєктів, які сьогодні розглядатимуться – затвердження програми збереження пам`яток культурної спадщини м. Запоріжжя на 2021-2023 роки, збільшення видатків на фінансування кредитування молодіжного житлового будівництва тощо.

Читайте також: Запорізька лікарня отримала новий санітарний автомобіль для паліативної допомоги