У Запоріжжі Комісія з питань обслуговування автобусних маршрутів перевірила скарги пасажирів щодо восьми маршрутів.
Розбирали скарги, які надійшли на маршрути №14, №54, №58, №67, №70, №75, №89 та №96.
Більшість з них стосувалися порушення графіка перевезень, грубого ставлення до пасажирів, технічного стану транспортних засобів, перевищення швидкості тощо. Найбільше скарг традиційно надходило через відмову в перевезенні пільгових категорій громадян.
Під час засідання комісії перевізники, які забезпечують пасажирське перевезення у громадському транспорті міста, запевнили, що проводять роботу з водіями.
Так, перевізник ТОВ “Січ Альянс Груп” (маршрут №96) звільнив двох водіїв, на яких надійшли скарги, з іншими — провели інструктажі;
перевізник ТОВ “Запорожградтранс-1” (маршрут №75) провів виховні заходи з водіями та опрацював чотири скарги за лютий;
перевізник ТОВ “ТК “Спринт” провів розмову з водієм маршруту №67 та планує його звільнення;
перевізник ПрАТ “ЗАТП 12329” (маршрути №14, №70 та №89) відсторонив від роботи водія, який нечемно поводив себе з військовим.
У комісії зазначили, що з перевізником можуть розірвати договір, якщо порушення, виявлені під час перевірки, не будуть усунені.