На вантовому мосту підрядники змонтували шосту, останню секцію прогону мосту
На будівництві запорізьких мостів сталась історична подія – плавучий кран встановив останню секцію прогонової будови, з’єднавши тим самим обидва береги Дніпра. Конструкцію вагою понад 700 тон встановили на тимчасові опори. Далі підрядники зварюватимуть металоконструкції в єдиний прогін, і вже після цього, споруду опустять на капітальні опори, повідомляється на сторінці служби автомобільних доріг в Запорізькій області у “Фейсбуці”.
— Опускання буде відбуватись по 50 мм з кожної сторони прогонової будови. Тобто, це буде повільно та дуже відповідально. Контроль за процесом буде здійснюватись постійно геодезистами, як з боку генерального підрядника, так і з боку технічного нагляду, — розповів заступник начальника Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Олександр Горбань.
Нагадаємо, монтаж першої секції мосту було завершено наприкінці квітня. Секції збирались на будмайданчику в Кривій бухті, після чого за допомогою крану LK-800 конструкції доправляли до місця монтажу та встановлювали на тимчасові опори. На жаль, через аварію, робота гігантського плавучого крану була призупинена. Поки кран перебував на ремонті, підрядники готували до перевезення та монтажу 6 конструкцій вантового мосту, а також працювали на балковому мосту та інших об’єктах будівництва. Третю секцію, яка з’єднала пілон мосту з лівим берегом, було встановлено в кінці червня. П’яту секцію мостобудівники змонтували у неділю, 26 липня.
Не припиняються роботи й на балковому мості та підходах до нього. Рух запорізькими мостами планують відкрити цього року.
Читайте також: У Запоріжжі на Набережній магістралі ремонтують дорогу – фото