На прес-конференції, що відбулася днями на телеканалі МТМ, про нововведення в транспортній інфраструктурі міста розповіли начальник управління транспорту і зв’язку Олександр Власюк та генеральний директор КП «Запоріжелектротранс» Юрій Папач.
Так, за інформацією Олександра Власюка, в місті продовжує реалізовуватися програма розвитку пасажирського транспорту на 2016 рік. Одним з основних напрямків цієї програми є поліпшення транспортного забезпечення шляхом надання пріоритетності використання електротранспорту і збільшення кількості транспорту великої та середньої пасажиромісткості.
– З метою вдосконалення міської транспортної мережі, надання якісної і безпечної послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, було проведено вивчення пасажиропотоків на міських автобусних маршрутах №22, 42, 76, 77, 88 і 89, – розповів Олександр Власюк. – Це обстеження стало необхідним для більш чіткого розуміння ступеня завантаженості міського трафіку. У жовтні буде проведено конкурс на обслуговування міських маршрутів. Ми повинні визначитися, на які маршрути спрямувати автобуси великої місткості. А в кінці року в місті пройде комплексне дослідження пасажиропотоку за участю вчених транспортного факультету Запорізького національного технічного університету, – зазначив посадовець.
– У поточному році запорізький електротранспорт істотно оновиться. Ще наприкінці 2015 р. за кошти міського бюджету було придбано 6 нових комфортабельних тролейбусів із системою кондиціонування повітря і можливістю заїзду в салон інвалідного візка. У 2016 р. оновлення парку продовжилося, – доповнив картину того, що відбувається в транспортній сфері міста, генеральний директор КП «Запоріжелектротранс» Юрій Папач. – Завдяки розумінню наших проблем депутатським корпусом, з міського бюджету було виділено 32,2 млн. грн. на закупівлю 10 автобусів великої місткості та 10,5 млн. грн. на купівлю 10 чеських тролейбусів, що були в користуванні. Тендери відбулися. Тролейбуси проходять повну передпродажну технічну підготовку, включаючи заміну шин. Поставка автобусів і тролейбусів буде проведена в жовтні-листопаді 2016 р, – сказав Юрій Папач.
У планах запорізьких транспортників створити спільно з чеськими партнерами сучасний низькопідлоговий трамвай з більш економічним двигуном, який, за попередніми підрахунками, буде коштувати близько 6 мільйонів. Цей проект суттєво заощадив би бюджетні кошти, оскільки новий вагон коштує приблизно 15 мільйонів гривень. Проект рішення про спільне виробництво трамвайних вагонів буде винесено на обговорення депутатських комісій.
Володимир ГЕРАСІН