Запоріжці за останній місяць залишили більше 9,5 тисяч звернень через контакт-центр 15-80.
Контакт-центр 15-80 КП «ЦУІТ» у січні отримав 9586 звернень містян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та виконавцям послуг.
Проблеми, що порушувались у зверненнях, стосувалися в більшості випадків інженерних мереж – 2949 або 30.76%;
служби обслуговування електромереж – 2214 або 23.10%;
магістральних водоводів зовнішніх мереж – 1766 або 18.42%.
В місті працює чат-бот «Запоріжжя 1580», за допомогою якого можна дізнатися про ремонтні роботи на мережах та пов’язані з цим тимчасові відключення води, опалення тощо. Звернення до контакт-центру 15-80 приймають за телефонами 15-80 (зі стаціонарних) та (061) 787 15 80, (050) 414 15 80 (з мобільних ).
Також можна подати заявку в електронному кабінеті користувача на сайті 1580.zp.gov.ua.