Протягом липня цього року Міський контакт-центр 1580 отримав рекордну кількість звернень – понад 12 тисяч, – повідомили в Запорізькій міській раді.

Питання, що найчастіше були поставлені, стосувались:

◽️️️️️️️ Служби обслуговування електромереж – 3 950 запитів;

◽️️️️️️️ Магістральних водоводів зовнішніх мереж – 2 135 запитів;

◽️️️️️️️ Інженерних мереж – 2 111 запитів.

Всі звернення громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг. Усього з початку року зареєстровано 62 728 звернень.

Фахівці 15-80 працюють цілодобово та завжди намагаються допомогти, – нагадали в міськраді.

Звернутись до Контакт-центру можна декількома способами:За телефонами:📞 (061) 787-15-80

📞 (050) 414-15-80

📞 (067) 656-15-80

📲 через телеграм-бот @colcentrebot

💻 через особистий кабінет на порталі Контакт-центру.