Карантин застав запоріжців зненацька

У зв’язку з поширенням коронавірусу низка країн світу закрили свої кордони для в’їзду іноземців. Україна також припинила пасажирське авіасполучення, скасували й наземні маршрути. Тож плани на подорожі та відпустки слід було перенести або змінити. Та що робити з квитками, які купили завчасно? «Запорозька Січ» дізнавалася, як можна отримати гроші назад або забронювати поїздку на майбутнє.

Українці протягом місяця з дати виїзду можуть повернути гроші за квитки, які були скасовані через введення карантину в Україні. Про це повідомляє прес-служба АТ «Укрзалізниця».

«Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси – без стягнення додаткових зборів. Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас «Укрзалізниця» подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований», – йдеться у повідомленні.

«Укрзалізниця» повертатиме пасажирам повну вартість квитків на скасовані поїзди – без стягнення додаткових зборів. Для повернення грошей треба звернутися у будь-яку залізничну касу (якщо ви купували паперові квитки) або зробити це онлайн (для квитків, придбаних через інтернет-сервіси). Підставою для повернення грошей буде оригінал проїзного документа як з відміткою (про погашення квитка), так і без відмітки.

Авіакомпанія SkyUp Airlines надає можливість клієнтам, які планували вилетіти з України у дати, що припадають на період заборони пасажирського авіасполучення, перенести квитки на пізніший термін. Точний оновлений графік авіаперевізник зможе надати пасажирам після відновлення авіасполучення.

У пасажира все ще залишається право повернути свій квиток відповідно до тарифу. Це можна зробити за допомогою запиту через електронну пошту або звернутися за місцем бронювання квитка.

Busfor припиняє продаж автобусних квитків на сайті та в мобільному додатку Busfor на рейси до 3 квітня включно.

Якщо ви купили квиток до оголошення закриття транспортного сполучення, ви отримаєте гроші назад. Для цього слід зайти в особистий кабінет і оформити заявку на повернення квитка. Стандартний термін розгляду заявки становить 10 робочих днів, але попереджають: через велике навантаження служби підтримки може знадобитися більше часу.

FlixBus до 3 квітня тимчасово зупинив рейси у/з України. Всі пасажири, які купили квитки на період карантину, отримають ваучер без сплати комісії за скасування.

МАУ пасажирам скасованих рейсів пропонує декілька варіантів на вибір. Без штрафів перенести політ за тим самим маршрутом на будь-яку дату після 4 квітня 2020 року у межах терміну дії авіаквитка.

Wizz Air пропонує пасажирам, чиї рейси були скасовані через обмеження у зв’язку з коронавірусом, повернути 100% вартості квитка, безкоштовно його перебронювати або використати на купівлю інших квитків 120% вартості від початкової ціни (протягом 24 місяців).

Клієнти, які здійснили бронювання безпосередньо на сайті компанії або через мобільний додаток, електронною поштою отримують сповіщення про скасування та подальші інструкції.

Ryanair надсилає пасажирам, чиї рейси скасовано, сповіщення електронною поштою. Так можна буде запросити повне відшкодування вартості квитка або безкоштовне перенесення рейсу. Компанія дозволяє безкоштовно вносити зміни у квитки на рейси з 13 до 31 березня. Пасажирам, можливо, треба буде доплатити різницю в тарифах при перенесенні рейсу.

Читайте також: 5 порад для відвідування магазину в умовах карантину