Підрядники готуються збирати нову опалубку для бетонування пілонів мосту

Для цього необхідно демонтувати старі конструкції, які знаходяться на пілонах з 2011 року. Днями розпочнеться демонтаж старої опалубки.

Два комплекти нових допоміжних конструкції для бетонування пілонів виконані спеціально під будівництво вантового мосту за індивідуальним проєктом. Вони вже у Запоріжжі. 191366809_4023105524463306_8092084643712955165_n 191587187_4023105251130000_8104261763626700229_n

Після того, як мостобудівники знімуть стару опалубку, останню ділянку бетонування пілону обстежуватиме спеціальна комісія. Туди увійдуть представники Служби автомобільних доріг, як замовники робіт, генпідрядники – компанія ONUR, а також фахівці незалежного технагляду з Українсько-австрійського Консорціуму «Айсі Інфраструктура Україна» та авторського нагляду ТДВ “Інститут “Дніпродіпротранс”. Вони визначать стан конструкцій та діапазон підготовчих робіт, які необхідно виконати до початку бетонування наступної захватки.  191667039_4023105367796655_1574386570998461333_n 191618992_4023105264463332_1573985322183194111_n 191257303_4023105421129983_5345616664106961705_n

Бетонувати три останні ділянки пілонів вантового мосту розпочнуть після того, як буде відремонтований кран TEREX. Там необхідно замінити силовий трос. Про це повідомляє Служба Автомобільних доріг в Запорізькій області.

Читайте також: У Запоріжжі на маршрут вийшов ще один європейський трамвай