У виконкомі Запорізької міської ради відбулася нарада, присвячена роботі контакт-центру «15-80»
У Запоріжжі з 2016 року працює міський контакт-центр «15-80». Всі заявки, які надходять від запоріжців, у визначений строк обробляються операторами та передаються до відповідних служб. Після чого спеціалісти контакт-центру контролюють їх виконання та аналізують результати роботи.
Наразі містяни можуть звернутися до контакт-центру практично з усіма проблемами та питаннями, які стосуються роботи міського господарства та життєдіяльності Запоріжжя. Більшість звернень, особливо які стосуються Міської аварійної служби, вирішуються швидко. Але існує частина питань, які залишаються невирішеними. В більшості, це проблеми житлового фонду, якими займаються керуючі компанії.
Під час наради міський голова Запоріжжя Володимир Буряк акцентував увагу саме на роботі керуючих компаній.
– Ваше головне завдання надавати якісні послуги мешканцям. Саме для цього ваші підприємства створювалися. Отримання прибутку знаходиться вже на другому місці. Адже якщо люди отримуватимуть якісні послуги, то тоді вони будуть більш охоче їх оплачувати, – заявив Володимир Буряк.
Мер також зазначив, що керуючі компанії повинні активніше взаємодіяти з містянами, повідомляє сайт мерії Запоріжжя.
– За тиждень чекаю від кожної присутньої тут керуючої компанії, комунального підприємства пропозицій про підвищення якості роботи, активізацію співпраці з людьми. Хочу ще раз підкреслити: без постійного спілкування з людьми результату не буде. Лише так можна отримати інформацію про ситуацію у кожному будинку, існуючі проблеми, які необхідно вирішити в першу чергу, – сказав Володимир Буряк.
Нагадаємо, в Запоріжжі перекрили рух транспорту на перехресті двох проспектів.
Читайте також: У ботсаду Запоріжжя з’явиться оранжерея з басейном.