До мерії Запоріжжя потрапило понад 400 скарг мешканців щодо роботи громадського транспорту.
Мешканці Запоріжжя за 4 місяці подали понад 400 скарг на роботу громадського транспорту.
Найбільше скарг стосувалося затримок руху, відмов у перевезенні пільгових категорій пасажирів, поганого технічного стану транспорту та поведінки водіїв.
У серпні виконавчий комітет оновив склад комісії, що займається перевірками.
Основна мета – контроль за дотриманням автотранспортними підприємствами умов договорів, включаючи перевезення пасажирів пільгових категорій, дотримання графіків та технічний стан транспортних засобів.
Під час перевірок у серпні та вересні були виявлені численні порушення у маршрутках – відсутність ідентифікатора водія (бейдж) та відеореєстратора салону), порушення інтервалу руху (відсутність транспортних засобів на маршруті протягом 45 хвилин), відсутність задніх та бокових трафаретів з інформацією про маршрут, додаткова інформація про маршрут викладена не на українській мові.