В районних управліннях соцзахисту вже можна скористатися електронною чергою та онлайн-консультаціями

Напередодні опалювального сезону відвідуваність в управліннях соцзахисту зростає в геометричній прогресії. Зокрема, мешканців цікавить новий порядок надання субсидій, який набув чинності 1 жовтня та процес надання документів для поновлення пільг на оплату послуг ЖКГ.

Як зазначають фахівці, документи необхідно надавати лише в окремих випадках:

  • якщо громадяни збираються отримувати субсидію уперше.;
  • якщо в громадянина відбулись суттєві зміни в складі сім’ї;
  • якщо громадянин здійснив дороговартісну покупку.

Інші, а це близько 70% субсидіантів, одержуватимуть пільгу на опалювальний сезон 2019-2020 автоматично.

Для спрощення прийому в управліннях запроваджено електронний документообіг та електрону чергу. Можна подавати електронні заяви та декларації. Також запроваджене SMS-інформування та Skype-консультації. Працює і багатоканальний телефонний зв’язок «Інформаційна лінія соціального захисту населення Запоріжжя». Так, за номером 093 170 77 70 кожен мешканець міста зможе отримати  консультації з будь-якого питання соціального захисту в автоматичному режимі чи безпосередньо у фахівця, повідомляється на сайті мерії.

Читайте також: Коли в Запоріжжі закінчать ремонт Дніпрогесу