У Запоріжжі за підтримки міської влади започатковано унікальний міський проект – «Управлінська сотня кадрового резерву», аналогів якого немає в Україні. Він проводиться в Запоріжжі третій рік поспіль і організований для підвищення професійної компетентності педагогічних працівників міста. 1 листопада стартувала осіння сесія проекту за темою: «Маркетинговий підхід в управлінні сучасними закладами освіти».

У сесійній залі міськраді зібралися кращі представники сфери освіти міста, які пройшли відбірковий етап. У рамках проекту вони, як завжди, пройдуть інтенсивний курс навчання, заслухають лекції, візьмуть участь у тренінгах та майстер-класах.

З відкриттям сесії учасників та гостей проекту привітав заступник міського голови Валерій Еделєв.

– Міська влада зацікавлена підтримувати інновації в освіті, вносити значний матеріальний ресурс для поновлення не лише матеріально-технічної бази закладів освіти, а й для підготовки педагогічних кадрів нової формації. Майбутні керівники, які сьогодні серед вас, зможуть створити нову систему освітнього закладу за допомогою розробки власних ефективних моделей, програм, технологій тощо, – відзначив Валерій Еделєв.педагоги - 1

Сьогодні на керівних посадах у запорізьких закладах освіти 26,6% – це слухачі, випускники або переможці проекту «Управлінська сотня кадрового резерву».

Робота сесії велась у трьох тематичних блоках: інтерактивний, спілкування з VIP-спікерами та практичний.

Наприклад, слухачі відвідали авторський майстер-клас з теми «Стрес-менеджмент для працівників освіти» від Лариси Спіциної, кандидата психологічних наук, доцента кафедри практичної психології. Від Ольги Іщук, кандидата психологічних наук, доцента кафедри психології, заступника декана з наукової роботи, керівника Центру психологічного здоров’я та психосоціального супроводу ЗНУ прослухали лекцію «Ефективний професіонал – гармонійна особистість». VIP-спікером проекту цього року був Микола Васьків, доктор філологічних наук, професор кафедри журналістики і нових медіа Київського університету імені Бориса Грінченка.

Також відбулись управлінські інтенсиви на тему «Використання технології фандрайзингу в управлінні закладом освіти».

У рамках цьогорічного проекту запланована міжсесійна робота, що передбачає стажування учасників проекту, роботу над впровадженням пілотних проектів під керівництвом кураторів, дистанційний супровід учасників за індивідуальним графіком технології «перевернутий клас» та проведення Skype-конференцій кураторів з учасниками проекту.

Партнерами проекту стали директори Запорізьких шкіл № 28, 71, 46, колегіуму «Мала гуманітарна академія», центру розвитку дитини «Надія».

Зимова сесія «Управлінської сотні» відбудеться у грудні-лютому, слухачі опрацьовуватимуть авторські управлінські проекти.

Директор Запорізького колегіуму «Мала гуманітарна академія» Світлана Павлова:

  • За результатами восьмої педагогічної виставки, яка відбулася навесні цього року в Запоріжжі, заклад, який я очолюю, здобув право бути соціальним партнером Запорізької міської ради і департаменту освіти і науки. Тому саме мені, поряд з іншими колегами, запропонували бути керівником управлінського інтенсивну. У проекті беруть участь ті працівники освітньої галузі, які вирішили, що вони вже здобули певний досвід і є претендентами на заміщення вакантних посад управлінців. Отже, тепер вони приїздитимуть у мій навчальний заклад, де я їм покажу на практиці систему своєї роботи – не тільки моєї, а й команди: заступників директора, керівників кафедр. Тобто покажу, як здійснюється управлінська діяльність саме в моєму навчальному закладі. Після цього вони на підставі того, що почують, побачать, запланують собі управлінський проект, розроблять його і будуть його захищати. Моє завдання – надавати консультаційну допомогу з огляду на розробку проекту, а потім і його захист. Ті, хто захистить свій проект на досить хорошому ґрунтовному підході і рівні, будуть вважатися кадрами на зміну. Отже, коли ми відправимося на заслужений відпочинок, на зміну собі за допомогою такого міського проекту ми вже виростимо достойну кадрову зміну.