Державний національний оператор поштового зв’язку “Укрпошта” нещодавно взяв участь у проведенні Європейського тижня якості. Звісно, не залишається осторонь і Запорізька дирекція підприємства, яка днями провела “Пряму лінію” зі споживачами послуг поштарів, відверто відповівши на всі запитання. Найбільш цікаві широкому загалу відповіді пропонуємо вашій увазі.
– З якої причини буває затримка з виплатою пенсій взагалі і на поштовому відділенні № 27, зокрема?
– Як відомо, на кожному поштовому відділенні зі спеціалістами Пенсійного фонду узгоджено графік виплат пенсій. Щомісяця є кілька днів, коли саме виплачується пенсія. На поштовому відділенні № 27 у Запоріжжі кінцевий строк виплати пенсії – 23 листопада. Як тільки надходять кошти, пенсіонери одразу ж їх отримують або вдома, або у відповідному віконці відділення. Зазначимо, що працівники підприємства дуже відповідально ставляться до цього питання.
– Хотів би подякувати працівникам поштового відділення № 9 у Запоріжжі, що допомогли отримати бандероль з Китаю – замовляв і сплачував техніку через інтернет, але відправник не зовсім чітко вказав отримувача. Завдяки працівникам “Укрпошти” бандероль мене знайшла!
– Такі випадки почастішали останнім часом. Мається на увазі неповна інформація, яку замовник вказує при замовленні товару. В даному випадку було вказано лише ім’я і номер мобільного телефону. Звісно, замовник чекав на бандероль і отримав її. Та хотілося б звернути увагу дописувачів-замовників товарів через інтернет – будь ласка, для своєчасної і швидкої доставки вказуйте свої повні дані, починаючи з прізвища, а далі ім’я, вулиця, номер будинку, квартири, місто, країна, індекс – тобто так, як це прийнято робити. Будьте уважнішими, бо навіть трапляються такі випадки, коли замість прізвища вказується так званий “нік-нейм”. І тоді митниця вважає, що отримувач є юридичною особою, що тягне за собою інші умови перетинання бандеролі через кордон, витрати на розмитнення і т. ін.
– У приміщенні деяких поштових відділень розташовано пункти прийому комунальних платежів через комерційну компанію. Чув, що можна сплатити за послуги через віконце “Укрпошти”, не стоячи у величезних чергах. Це правда? Чи є різниця, де платити?
– Звісно, різниця є. Адже посередник – банківська установа чи комерційна компанія – у багатьох випадках стягують гроші за платежі. “Укрпошта” приймає всі види комунальних платежів без комісії на всіх без винятку відділеннях за тією ж електронною системою, що і банк чи комерційна компанія. У будь-якому віконці, де встановлено комп’ютер з відповідним програмним устаткуванням! Плата за воду, електроенергію, тепло, газ, вивіз сміття, кабельне телебачення, интернет-трафік, штрафи ДАЇ, внески в благодійні фонди шкіл та дитячих садків тощо – за все можна заплатити без комісії, економлячи гроші й час!
– Після того як у нашому під’їзді встановили двері з кодовим замком, зробили ремонт і відремонтували поштові скриньки, вирішив повернутися до передплати на улюблені видання. Чи можна це зробити зараз, зокрема, на російську періодику?
– Правильно зробите, якщо не відкладатимете це питання. Передплата на наступний рік на видання країн СНД триває до 5 грудня, всеукраїнські видання – до 15 грудня, а місцеві можна переплатити до 25 грудня. Оформити її можна як на найближчому відділенні, так і через листоношу, що може прийняти замовлення безпосередньо у вас вдома під час виплати пенсії та й завітавши на ваше прохання. Передплата не закінчується ніколи, але ціни можуть зростати, і краще про улюблені газети і журнали потурбуватися заздалегідь.