Рік тому у Запоріжжі було створено департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради. Йому делегувалися повноваження у сферах державної реєстрації фізичних осіб державної реєстрації прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Департаментом була проведена масштабна робота по налагодженню системи прийому громадян в районах міста. На сьогодні прийом громадян значно розширився завдяки співпраці з Центрами надання адміністративних послуг.

Так, наприклад, в даний час приймання від городян документів на реєстрацію прав на нерухомість проводиться в 5 філіях центрів надання адміністративних послуг міста. Вони знаходяться за адресами: бульвар Центральний, 27, вул. Лізи Чайкіної, 56, вул. Кияшко, 22, вул. Чумаченко, 32, вул. Українська, 50.

А раніше, до передачі цих функцій місцевої влади, прийом здійснювався за однією адресою у місті.

Також для зручності юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців прийом документів здійснюється як безпосередньо у відділах державної реєстрації, розташовані в 7-ми районних адміністраціях міської ради, так і в 5-ти філіях центрів надання адміністративних послуг міста.

– Ми провели масштабну роботу, щоб ліквідувати черги, – каже директор департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради Тарас Кириченко. – Це і взаємодія з Центрами надання адмінпослуг, і підписання договорів з управлінням соцзахисту міськради про електронний документообіг. На сьогоднішній день черг у нас немає, а якщо і бувають, то ситуативно, невеликі 3-4 людини. Вирішення проблеми з чергою сприяло й впровадження електронних технологій, є електронна черга. На сайті нашого департаменту drp.zp.ua можна записатися заздалегідь на певний час. Також заздалегідь можна замовити і деякі види довідок.