У Запоріжжі триває реалізація програми міського голови Володимира Буряка з оновлення трамвайного парку. Сьогодні в перший рейс вийшли два європейських трамваї, привезених з Берліну. Раніше на лінію випустили ще один такий вагон. Всього в цьому році планується поповнити парк 12 європейськими трамваями.
У запорізькому трамвайному парку стало на 2 сучасних вагони більше. Сьогодні вони вирушили в свій перший рейс з пасажирами. Вагони раніше експлуатувалися в Німеччині. Після доставки в Запоріжжя потрібен був час, щоб з вагонами попрацювали майстри трамвайного депо.
– Провели фарбування кузова в корпоративний колір, адаптували візок під ширину нашого шляху-це 1524 мм, тому що прийшли трамваї до нас з вузькоколійної колії. Більше ніяких модернізацій не проводилося, тому як вони прибули в хорошому робочому стані, – розповів журналістам Олексій Шатохін, директор трамвайного депо «Запоріжелектротранс».
У цьому році планується випустити на лінію 12 європейських трамваїв. Перший європейський вагон уже курсує по запорізьким маршрутами. Пасажири і працівники встигли оцінити його роботу.
– Вагон подобається не тільки пасажирам, а й нашим інженерам, слюсарям, водіям, кондукторам, тому що він набагато м’якше, тихіше, і в експлуатації показує себе відмінно. Ці вагони краще, ніж ті, що є в нашому трамвайному парку – це більш нова, удосконалена модель. У нас є підтримка міської влади, і ми очікуємо, що в наступному році ми закупимо ще 12 таких трамваїв, і далі будемо оновлювати парк хоча б таким чином, – прокоментував Віталій Шумейко, головний інженер підприємства «Запоріжелектротранс».
Крім рухомого складу, в оновленні також потребують контактні мережі. Більша частина – в зношеному стані. З міського бюджету виділяються кошти на поступову заміну контактних ліній по всьому місту.
– Зараз контактна мережа замінена на Павло-Кічкасі – це трикутник біля  заводу «Запоріжвогнетрив», це найболючіше місце, тому що багато трамваїв проходить – великий роз’їзд. Також триває заміна контактної мережі на дамбі – вже 5 км замінили. Тут часто обривався контактний провід. Також контактний провід зараз замінюється по проспекті Моторобудівників. На сьогодні вже замінено близько 7 км проводу та 3 км залишилося поміняти. Потихеньку оновлюємо мережі, тому що новим трамваям необхідні якісні контактні дроти, – розповів Віталій Шумейко, головний інженер «Запоріжелектротрансу».
Також триває збирання чергового запорізького трамваю. Незабаром на лінію вийде ще один новий вагон. Над його складанням зараз працюють майстри трамвайного депо.