Міський голова Володимир Буряк вимагає від керуючих компаній активніше взаємодіяти з запоріжцями

Сьогодні міський голова Запоріжжя Володимир Буряк провів нараду з питань підсумків роботи контакт-центру «15-80».

Як писав сайт «Запорозька Січ», під час минулої наради, присвяченої роботі контакт-центру, Володимир Буряк вимагав від керуючих компаній підвищити якість роботи та активізувати співпрацю з людьми.

«Запоріжремсервіс», «Наше місто» стали краще реагувати на звернення запоріжців, більше зауважень залишається до «Міста для людей». Вони часто не встигають вчасно виконувати заявки, а також не інформують у контакт-центр та містянам про виконані роботи, повідомляє сайт мерії Запоріжжя.

– Головне завдання – зрозуміти, які шляхи вирішення проблеми існують. Адже показники роботи покращуються, але цього недостатньо. Саме тому за 3-4 дні хотів би бачити від керуючої компанії шляхи покращення роботи з заявками громадян. Для того щоб досягти хоча б рівня інших компаній, – сказав Володимир Буряк.

Нагадаємо, в Запоріжжі вже третій рік успішно працює міський контакт-центр «15-80». Він співпрацює з більш ніж 15 підприємствами різних форм власності, у тому числі й керуючими компаніями, районними адміністраціями, департаментами та управліннями. Найбільше заяв, які надходять до операторів, стосується сфери житлово-комунального господарства.

Зазначимо, що серед районних адміністрацій за попередні періоди найгірші показники співпраці були у Вознесенівському та Дніпровському районах. Нещодавно, було змінено керівника Дніпровської райадміністрації. Сьогодні також Володимир Буряк представив колективу Вознесенівської райадміністрації нового керівника.

Читайте також: У запорізькому аеропорту ремонтують злітно-посадкову смугу.