18 січня відбулося перше в цьому році засідання міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва.
Першим питанням порядку денного було підбиття підсумків роботи ради в 2011 році. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Віталій Гриценко доповів, що протягом минулого року відбулося одинадцять засідань міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва, де було розглянуто 50 питань. “Більше половини з розглянутих питань – проблемні, вирішення яких було вкрай потрібно представникам запорізького малого та середнього бізнесу”, – відзначив він.
За підсумками проведених засідань було підготовлено 72 доручення, 70 із яких уже виконано, два перебувають на контролі.
У Запоріжжі необхідно створити робочу групу для розробки Порядку розміщення тимчасових споруд для ведення підприємницької діяльності, до складу якої б входили фахівці виконавчих органів міськради, депутати, а також представники громадських організацій підприємців малого та середнього бізнесу. Така пропозиція начальника управління розвитку підприємництва та дозвільних послуг Миколи Петрова була підтримана на засіданні міської координаційної ради.
“Подібний Порядок повинен бути розроблений відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства”, – розповів заступник директора департаменту архітектури й містобудування міської ради Євген Свиридов.
Голова правління громадської організації “Бізнес-Союз “Порада” Олена Єременко відзначила, що подібний Порядок буде впливати на діяльність великої кількості підприємців, тому представники малого та середнього бізнесу повинні брати активну участь у його розробці. Це також стосується розробки та затвердження схеми дислокації тимчасових торговельних споруд на території міста. Члени координаційної ради вирішили, що спочатку райадміністрації повинні провести інвентаризацію вже існуючих споруд про які йдеться, а потім вже разом з департаментом архітектури та містобудування розробити міську схему їх дислокації і вже тоді затвердити схему як регуляторний акт.
“Прийняття цих документів торкнеться багатьох підприємців, тому кожний бажаючий повинен мати можливість ознайомитися із проектами і внести свої пропозиції”, – відзначив заступник міського голови Віталій Гриценко.
Координаційна рада також доручила департаменту архітектури та містобудування міської ради звернутися в Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства для того, щоб отримати роз’яснення деяких положень прийнятого наказу.
Аналіз умов для розвитку підприємництва в районах міста Запоріжжя провели голова правління Запорізької міської громадської організації “Професійна спілка підприємців” Таїсія Мельниченко та голова правління громадської організації “Бізнес-Союз “Порада” Олена Єременко. На їхню думку, всі районні адміністрації повинні активніше займатися питаннями розвитку підприємництва в районах. Особливо багато дорікань було на цю роботу в Заводському районі.
Серед першочергових завдань – поліпшення якості інформаційних стендів для підприємців, розташованих у районних адміністраціях. “На них повинна розміщуватися вся необхідна малому та середньому бізнесу інформація. До того ж, вона повинна оперативно обновлятися. Наприклад, зараз всі підприємці шукають зразки заяв на перехід на спрощену систему оподаткування. Чому б його не розмістити на стендах?”, – запитала Олена Єременко. Заступник міського голови Віталій Гриценко пообіцяв, що вже найближчим часом управління розвитку підприємництва розробить єдиний зразок інформаційного щита для підприємців у райадміністраціях. А з метою оцінити діяльність кожної районної адміністрації в питанні підтримки та розвитку підприємництва учасники засідання запропонували провести опитування серед представників малого та середнього бізнесу.