Вже шостий рік поспіль у нашому місті реалізовується конкурс соціальних ініціатив «Ми – це місто», який дозволяє всім небайдужим громадянам втілити у життя найсміливіші бажання, щоб покращити життя у Запоріжжі. Нові спортивні майданчики, зелені зони, фестивалі та багато-багато інших громадських ініціатив вдалося реалізувати завдяки організатору та спонсору конкурсу – комбінату «Запоріжсталь».
На цьому тижні стартував шостий сезон проекту, який обіцяє бути кульмінаційним, адже грантовий фонд конкурсу цього року значно виріс, а це означає – ще більше нових об’єктів, подій, рішень, приємних та корисних для кожного запоріжця.

Під час урочистого відкриття нового сезону конкурсу, майбутніх учасників привітав генеральний директор ПАТ «Запоріжсталь» Ростислав Шурма.
– Мені приємно бачити як нових учасників, так і тих людей, з якими ми співпрацюємо не перший рік. За цей час ми стали справжньою родиною зі своєю традицією – реальними справами робити наше місто кращим. Можна довго розмірковувати, сидячи на дивані, як все недобре, а можна самостійно прагнути до покращень. За п’ять років ми успішно реалізували багато проектів, тож цього року прийняли важливе рішення – збільшити бюджет до 4,3 млн гривень, – зазначив Ростислав Шурма.IMG_1150
За час існування конкурсу реалізовано півтори сотні унікальних ідей, кожна з яких заслуговує на окрему увагу. Як зазначив заступник міського голови, член експертної ради конкурсу Анатолій Пустоваров, подібні ініціативи потрібні громаді та місту.
– «Ми – це місто» дуже важливий, зокрема через те, що це стійкий проект. Громадськість та ініціативні групи звикли до того, що в місті є майданчик, який дає можливість реалізувати найсміливіші плани. Для міста це – розвиток, для мешканців – можливість реальними справами покращувати життя громади, – сказав Анатолій Пустоваров.
Більшість учасників конкурсу вже мають за плечима успішний досвід участі в конкурсі, з радістю діляться своїми успіхами, а також сміливими планами на майбутнє. Директор центру дозвілля для дітей та юнацтва Вознесенівського району Світлана Сотник зазначила, що минулого року їм вдалось долучитися до родини проектів конкурсу.
– Наш навчальний заклад є дитячим, а діти – це наше майбутнє. Минулого року на вдалося зробити покращення для роботи центрів. Цього року ми виступаємо з ініціативою оновити технічне оснащення: закупити гарнітури для виступів наших вихованців, щоб у них була можливість дарувати гостям центру ще більше позитивних емоцій своїми талантами, – зазначала директор закладу.
Представник ГО «ЄвроІН» Олена Мелешко також не перший рік подає заявки на конкурс. Минулого року завдяки ініціативі громадського об’єднання та участі в конкурсі, у шістдесяти школах нашого міста було встановлено «Кольорові відра».
– Суть нашого проекту – навчити дітей, як правильно сортувати сміття. Ми хочемо продовжити проект, щоб залучити ще більше шкіл, а також виступаємо з новою ініціативою – встановити на острові Хортиця спеціальні контейнери «Лісові відра». Ця ідея надасть можливість наочно навчати туристів, дітей та дорослих правильно доглядати за островом, – зазначила Олена Мелешко.
Директор національного заповіднику «Хортиця», член експертної ради конкурсу «Ми – це місто» Максим Остапенко вже кілька років у складі експертної групи, яка вивчає та розглядає проекти, які подаються. Він впевнений, конкурс розвивається в позитивній динаміці, а головне – зберігає демократичний підхід у підборі проектів.
– Найбільш важливою є соціальна значимість проекту, професійна думка та оцінка експертами доцільності проекту громади, міста, певної території. Наша експертна група, спираючися на минулий досвіт, бачить проблеми ,які виникають перед містом. Кожен з експертів намагається долучитися й своєю порадою допомогти ініціативним громадянам. Мені приємно бачити результат, зокрема реалізовані проекти на території заповіднику. Даний проект – вдалий приклад зв’язку великого бізнесу з громадськими ініціативами. Мені здається, саме у такому форматі бізнес має йти в громаду, а громада має поважніше й з певною свідомістю відноситись до тих завдань, які ставить бізнес. Гармонії можна досягти якраз у такій взаємодії, – зазначив Максим Остапенко.
Довгоочікуваний старт конкурсу відбувся. Заявки на конкурс приймаються до 21 травня. Подробиці на сайті: wearecity.zp.ua

За п’ять років завдяки конкурсу соціальних ініціатив Пат «Запоріжсталь» «Ми – це місто» реалізовано грантів на 10 млн гривень. Стартував конкурс з бюджету у 500 тисяч гривень. Шостий сезон проекту має вдесятеро вищий бюджет.
За попередні роки на конкурс надійшло 946 заявок. На сьогодні в Запоріжжі реалізовано 157 проектів:
26 проектів у сфері культури;
25 у сфері освіти;
24 у спортивному напрямку;
56 проектів благоустрою та озеленення;
18 волонтерських проектів;
8 проектів патріотичного спрямування.