Зі стартом опалювального сезону запорожці обривали лінії аварійної служби «15-80». Щодня містяни дзвонили зі скаргами на відсутність тепла в будинках або повідомляли про проблеми, що виникли після включення опалення. В результаті через перенавантаження системи до аварійної служби було дуже складно додзвонитися.
Щодо цієї проблеми запоріжці звернулися до депутатів комісії міськради з питань життєзабезпечення міста.
Як зазначив під час засідання комісії заступник міського голови Володимир Волобуєв, ця проблема вже вирішується.
– Ми звернулися в «Укртелеком» з проханням збільшення кількості місця на серверах, аби оператори могли охопити більше дзвінків одночасно. Тож питання незабаром буде закрите, – зазначив він.
Також Володимир Волобуєв зауважив, що більшість скарг виникли зовсім не через те, що ГТС вчасно не подала опалення, а тому що запорожцям неправильно донесли інформацію.
– Містянам озвучили, що опалення з’явиться з 24 жовтня. Мова йшла про процес підключення опалення, тобто запуску котельні, – пояснив заступник мера. – Запуск котельні проходив з 24 до 27 жовтня. У цей період гаряча вода підійшла до вентиля. Наступна процедура – це налагодження. Тут у нас і виникли проблеми. У вівторок міський голова провів нараду з керуючими компаніями і доручив вирішити це питання до 5 листопада.
Представники компаній-управителів багатоповерхових будинків, які також були присутні на комісії, повідомили, що з середи вже працюють мобільні бригади, які займаються розповітрюванням систем опалення, щоб стабілізувати тепло у квартирах.
За словами Володимира Волобуєва, з листопада за кожною адресою буде проведено перерахунок та зменшено розмір виплат. Якщо мешканець не згоден із сумою в рахунку, він може звернутися до керівника тепломережі, аби вирішити питання. Якщо після цього проблему не буде вирішено, то лід звертатися до заступника мера та міського голови.