Чимало мешканців приміських селищ приїздять чи не кожного дня до Запоріжжя на роботу, навчання, чимало запоріжців користуються приміськими маршрутками, щоб поїхати до родичів, на дачу… Яким сервісом зустрічають пасажирів?

У числі головних проблем, які називають люди, що їздять, наприклад, у Лежине, – серйозне перевантаження автобусів (а на маршруті рухаються авто як малої, так і середньої місткості). Іноді бувають поломки транспорту, які трапляються на дорогах, особливо в зимовий період, тоді пасажири чекають, поки приїде викликана маршрутка замість зламаної,  або йдуть, куди треба, пішки. Загалом же для пасажирів реально потрібна більша кількість автобусів, не кажучи вже про їхню якість (зимою автобуси часто ламаються). У Лежине не означено зупинки, лише біля магазину є одна табличка.
Послухаємо двох молодих, але постійних пасажирів.
Роман, 18 років:
– Ми їздимо в нашій лежинській маршрутці з жахливим комфортом. Якщо в Олександрівку та Наталівку маршрутки ходять часто, то у нас увесь час автобуси забиті. Буває, що люди мало не лежать один на одному, не всі можуть зайти, залишаються на зупинці. Іноді здається,  що краще йти додому пішки.
Тетяна, 16 років:
– Їздити в наших маршрутках просто неможливо через те, що вони ходять недостатньо часто й завжди перевантажені. Буває таке, що люди просто не можуть залізти в маршрутку, тому що в ній немає місця.
Активні жителі села Лежине написали листа заступнику голови обласної державної адміністрації Петру Гончаруку з проханням вплинути на перевізника (який збільшив вартість проїзду і змінив графік перевезень) або повернути колишнього перевізника, який забезпечував якісне перевезення людей за зручним графіком та за адекватної вартості. Із результатами переписки вони ознайомили нашого кореспондента.
На колективне звернення жителів села Лежине директор департаменту промисловості та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації Євген Семечаєвський відповів: “Порушені у зверненні питання опрацьовано з ТОВ “Приміські сполучення”… Головою Запорізької облдержадміністрації видане розпорядження від 04.11.2010 № 366 “Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в приміському та міжміському внутрішньообласному сполученні”, яким затверджено тариф на перевезення пасажирів. До вартості проїзду не включено витрати на обслуговування пасажирів на автостанціях…
За інформацією ТОВ “Приміські сполучення”,  виконуються всі рейси відповідно до договору з облдержадміністрацією від 12.08.2012 № 29/4 про перевезення пасажирів. Згідно із зазначеним договором маршрут “Запоріжжя (АС-3) – Лежине” обслуговується щоденно”.
Виходить, перевізники вважають, що транспорту достатньо. Пасажири ж наполягають: в автобуси можна просто не влізти, інколи водії можуть не зупинитися в потрібному людям  пункті.  При цьому вартість проїзду зростає кожні півроку. Чому все ж таки не можна зробити приміський проїзд комфортним для пасажирів?