Після катаклізму світового масштабу під назвою COVID-19 ми вже не залишимось такими, як були

Позначиться пандемія й на світі моди

Прощавай, гламур

Чи відіб’ється карантинна реальність в моді на зачіски? Експерти вважають, що в тренді у жінок найближчим часом будуть прості стрижки, а довге волосся заплітатимуть в коси чи прибиратимуть з обличчя обідками та стрічками – так зручніше одягати та знімати по 10 разів на день маску.

Гладкі зачіски з мокрим ефектом

Багато фахівців б’юті-середовища прогнозували моду на гладкі укладки з мокрим ефектом ще задовго до введення карантину. Сьогодні це стало не просто даниною моді, а й практичною необхідністю, адже будь-яка зачіска повинна залишатися незайманою увесь той час, поки її власниця знаходиться поза домом із потенційно забрудненими руками.

Коротка стрижкакороткая стрижка

Мода не вперше зустрічає короткими стрижками усілякі світові катаклізми. Коротке волосся було в моді після Першої та Другої світових воєн, масштабних епідемій 1960-х років. Численні фотосесії в глянці вже транслюють тренд на каре, боб-каре і зовсім короткі стрижки.

Плетіння кіс

2 косички – одна з найбільш модних зачісок сезону. А також низькі і високі хвости. Декорувати зачіски можна великими гумками (вони знову в моді) або шпильками. Також ніхто не відміняв пучки, які через карантин стали актуальні як ніколи раніше.

Аксесуари та прикрасимодный обруч

Обручі на голову також непогано справляються з волоссям і допомагають утримувати пасма від потрапляння на обличчя. Взагалі, цей аксесуар став актуальним ще минулого сезону. А тепер він просто життєво необхідний. Стилісти віддають перевагу масивним обручам, хоча і тонкі варіанти також будуть актуальними.

Хустки на головумода на платки

Хустки були головним аксесуаром екрану і вуличної моди 1960-х років. У нинішньому році вони знову претендують стати мало не головним елементом жіночого гардеробу. Причиною для цього стали всі ті ж пандемійні тренди, які потягли за собою ліниве ставлення до зовнішнього вигляду. Правда, варто визнати, що шовкова хустка завжди була ознакою високого стилю і приналежності до аристократії. Наприклад, Грейс Келлі рідко з’являлася на публіці без цього ефектного аксесуару у поєднанні із великими сонцезахисними окулярами.

Капелюхи із широкими полями

Капелюхи стають популярними з тієї ж причини, що і шовкові хустки. Щоденні турботи і вимушено скорочені бюджети залишають мало часу і можливостей регулярно відвідувати перукаря, тоді як ефектний капелюшок завжди врятує ситуацію.

Оверсайз і розумне споживання

Багато стилістів сходяться на думці, що мода після коронавірусу вже ніколи не буде колишньою. Хтось нарікає на перегляд цінностей, хтось спирається на вкрай песимістичні прогнози майбутнього, а комусь, будемо чесними, дуже сподобалися піжама і розтягнутий светр. Занадто довге сидіння вдома не могло не позначитися на спрощенні одягу та появі трендів, які ще недавно були моветоном або ознакою несмаку, наприклад, ті ж самі велюрові спортивні костюми, які зараз є в гардеробі кожної модниці.

У будь-якому випадку зрозуміло одне: мода 2020 сфокусувалася на зручному одязі, і, схоже, цей тренд збережеться і в 2021 році.

«Свобода в думках і вчинках – вагома тенденція сьогодення і майбутнього. Мінімалізм і усвідомлене споживання, деконструкція в одязі, Т-подібний силует (перевернутий трикутник) точно затримаються в нашому сприйнятті модних трендів, – коментує стиліст Юлія Циганенко. – Ми бачимо, що у зв’язку з карантином все більше людей стають прихильниками оверсайз, і цей тренд стосується не тільки костюмів і светрів, але й суконь та брюк».

Стилісти передбачають, що після виходу з карантину особливо будуть цінуватися натуральні природні матеріали – рафія, соломка, джут. Назад до природи – це буде девізом після того, як ми всі по-новому поглянули на проблему кліматичних змін.

info@imaxtree.com

info@imaxtree.com

Також повернеться мода епохи 70-х, яка асоціюється із духом свободи, до якого ми всі зараз так прагнемо. Придивляйтеся до вільних шовкових штанів із принтом, шийних хусток, поло з глибоким декольте, коротких шортів і кімоно з візерунком.

Напередодні літніх відпусток італійський бренд купальників Elexia випустив трикіні – бікіні, доповнені маскою з такої ж тканини.trikini

Власниця бренду Тиціана Скарамуццо пояснює своє рішення просто: «Правила карантину стають все лояльніше. Літо обіцяє бути спекотним, розумно очікувати, що люди, які прожили кілька місяців в самоізоляції, будуть більше проводити часу на пляжах. Але маска ще довго залишатиметься необхідним аксесуаром».

Історик моди Олександр Васильєв вважає, що після пандемії коронавірусу закінчиться ера гламуру.

«Вже зараз багато відомих брендів стали підлаштовуватися під сучасні потреби. На піку моди виявилися піжами та домашні халати. Крім того, гарний прибуток зможуть виручити косметичні фірми, які перекваліфіковуються на випуск знезаражувальних та дезінфікуючих засобів із ароматами популярних духів. До речі, Christian Dior вже стали продавати гелі для рук власного виробництва», – зазначив він.

Читайте також: Запорізькі курорти готуються до туристичного сезону