Фронтмен колективу Андрій Хливнюк обіцяв повернутися на Хортицю, щоб сплавитися Дніпром

Запоріжжя стало 7-м містом у рамках великого концертного туру гурту “Бумбокс” на підтримку нового альбому «Таємний код. Рубікон». Музиканти записували його у рекордний для себе відрізок часу: цілий рік, причому не лише в Україні, але і Франції, а також США.

Це подвійний альбом. Перша частина – «Таємний Код» вийшла у вересні. Скоро з’явиться продовження – «Рубікон». За словами фронтмена, цей рубікон – і для нього, і для колективу. Адже склад гурту змінився, з’явилися нові музиканти – гітаристи Олег Аджикаев і Дмитро Кувалин, басистка Інна Невойт, саундінженер Василь Титаренко. Про все це лідер групи Андрій Хливнюк розповів перед концертом у Запоріжжі.

— Це 7-ма платівка гурту, — поділився Андрій. – Вона складається з ліричних та соціальних текстів. У нас також змінився склад — нас стало більше. Музиканти завжди шукають інших музикантів за одним принципом: як вони грають і що можуть запропонувати, і тільки потім вже – звідки вони, чи можуть гастролювати та інше. Може в Запоріжжі ми когось підберемо. У нас в автобусі місця ще багато (посміхається, – авт.). Зараз в процесі у нас робота над новою піснею. Часто нові пісні народжуються в дорозі. Я б назвав це великою етнографічною експедицією завдовжки в життя. Разом зі своєю музикою ви пізнаєте людей, місця, цікаві історії. Здавалося, що вже Україну об’їхали вздовж та впоперек, але знаходяться нові цікаві місця.

– Під час гастролей у вас є на це час, чи лише автобус-концертний майданчик?

– Зараз немає часу. Але іноді бувають вихідні. Обов’язково повернемося на Хортицю, щоб сплавитися Дніпром. Зняти кліп на Хортиці? Можливо. Але не хочеться, щоб цей діамант затоптали.

– Як проходить тур, чи були якусь казусні ситуації?

– Ми скучили за турами. У нас відбуваються after-party, не скажу, що після цього грати легше. Періодично відбуваються джем-сешни. Деякі з хлопців можуть грати навіть на порожніх пляшках і «джемять» на цьому. Перші сім концертів – це обкатка і тільки початок. У першій частині у нас заплановані 18 концертів і стільки ж відбудеться у другій. Це тільки в Україні.

– Цей альбом записаний в Україні, Франції та Сполучених Штатах Америки. Чим це обумовлено?

– Я особисто хотів спробувати попрацювати у французькій студії La Fabrique, у студії-готелі. Що це таке? Ви працюєте 8 годин на добу. Відкриваєте двері своєї кімнати і потрапляєте відразу до ефірної студії. Потім йдете на обід у сусідню кімнату і знову повертаєтеся на роботу. Не треба нікуди їздити, думати про їжу та таке інше. Це такий п’ятизірковий готель, який опікується альбомами. Там записувалися дуже відомі колективи. Це був надзвичайний досвід. Ми в цьому напряму не першовідкривачі, українські команди вже їздили записуватися за кордон. Своїм прикладом хочемо показати, що прості чуваки з Черкас та Миколаєва можуть записуватися на студіях зі світовим ім’ям. І це буде не дорожче, ніж в Україні. Бо ви не витрачаєте час та гроші на обід, проїзд та іншу купу речей. І роботу, яка вдома може затягнутися на місяці, ви там робите за декілька тижнів. Там є один вихідний. Поїздили на веліках у Провансі та повернулися до роботи. Нема часу на бар та думки про втрачене кохання.

– Складається враження, що у цьому альбомі «Бумбокс» звучить по-новому?

– Це пов’язано в першу чергу з працею зі звуком Олега Аджикаєва. У цій платівці ми дозволили бути йому саундпродюсером. Нам приходять ідеї, які він втілює в життя. Тому звук змінився. Більш того, і склад гурту ми підбирали вже під цей звук. У нас був ще цікавий досвід – використання електронних інструментів для запису. Вони підходили, але ми врешті-решт повернулися до живого накопичування. І коли я вже заявив, що альбом майже готовий, почали його переробляти. Робота над цим альбомом зайняла часу більше, ніж будь-коли. Перший альбом «Бумбоксу» ми записали за 19 годин. Попередній писали півроку. Робота над цим забрала майже рік з перервами на життя та концерти.

– В альбомі у вас три дуети, один з них – на пісню «Безодня» із Тіною Кароль. Чому саме ця співачка, можливо, ви пропонували співпрацю комусь іншому?

– З Тіною Кароль ми не були ні друзями, ні знайомими. Мені не потрібен був ніякий статус. Бо нас добре знають в Україні і ще в декількох державах. Але на той час мені здалося, що мені потрібна ця співачка. І добре, що вона погодилась. Ми чули, що з народними артистками так важко працювати, що вони люблять цокати каблучком, вимагають троянди певного кольору… Нічого подібного. Ми записали дует дуже швидко. Тіна – професіонал!

– Кого з українських музикантів ви слухаєте, якщо слухаєте?

– Мені особисто до вподоби сполука лірики та тембру. Коли прочитання пісні музикантом є коштовним. Звернув увагу на Адама. Мене більше турбує, що багато нових музикантів з’являються, а потім зникають.

– Як вам вдається залишатися популярними без скандалів, які стали такими модними останнім часом у шоу-бізнесі?

– Скандали бувають. У цьому немає нічого страшного. Просто останнім часом скандали стали вишнею на торті. Це з одного боку. Але з іншого – українські артисти намагаються здаватися ідеальними. Складається враження, що сексом не займаються, не п’ють. Справа в тому, що скандали добре продаються. Всі, хто мають владу, а слави не існує – це влада, видають із себе ангелів, а на повірку виявляється, що демони ще ті. Ми не виняток. Усі ми живі люди. У всіх нас є нерви. Бувають в житті різні речі. Якщо люди в готелях тобі тиснуть руки – це нормально. А якщо лізуть відразу за пазуху, то трапляються і скандальчики.

Хіти старі та нові

Виступ гурту «Бумбокс» в Запоріжжі розпочався з пісні «Твій на 100%». Музиканти грали нові та старі пісні. Давні хіти «На 8 этаже», «Поліна», «Хоттабыч», «Я твой» зазвучали по-іншому. Під час виконання пісні «Рок-н-рол» Андрій Хливнюк заліз на сцені на високу металеву конструкцію і співав прямо на ній. Зізнався, що він це не репетирував. Добре, що все обійшлося. Фронтмен спустився з висоти неушкодженим. Андрій Хливнюк спілкувався з публікою. Обіцяв повернутися на Хортицю, щоб спуститися порогами, назвавши острів справжнім діамантом.

Читайте також: Чи буде запорізький цирк без тварин

Світлана Вергун